Szeretni való Henry
Szöveges ítélet
Ez egy nagyon megbízható autó, amely soha nem hagyott cserben. A klíma nagyon hiányzott belőle, de cserébe egy nagyon kis fogyasztású autót üzemeltethettem. Nem egy villám Joe, de aki régi szívó diesel-t vesz, legyen tisztába a 80LE-vel. A turbó 2500-nál kapcsolt be, egy kis füst kíséretében, ami engem nem zavart, de a mögöttem levőket igen, viszont dieselhez képest szépen húzott. A karosszéria rohadása viszont "B" vectra betegség, mely ha nem lett volna, még mindig a tulajdonomban lenne. Autópályán 5.5 a fogyasztása 110-130 között. Városban és vegyesen 6.5. Nem ette az olajat, nem csörgött, nem zörgött. Hatalmas csomagtere és utastere révén nagyon sok dolgot elcipelt. Igazi családi utazó autó. Fékek jól fogtak, ABS dolgozott ha szükséges volt, gumik olcsók voltak hozzá. Az AIRBAG visszajelző állandóan világított, hiába vittük el szerelőhöz. Átnézte, de hibát nem talált, csak hibakódot, melyet kiütve 4-6 hónapig ismét tünetmentes volt.
Hibalista
- - vezérlés csere a megadott időben (180e km-nél) 1x - - generátor csere. 1x - - hátsó rugó + lengéscsillapító csere. 1x - - hátsó kézifék bovden + kézifékszett csere. - - első tárcsafék, hátsó dobfék szett. Utóbbiból kettő is kellett. - - bal első ablakemelő szerkezet csere, mert meghajlott. 1x - - szokásos olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. - - vízcső csere 1x - - akkumulátor csere 1x
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 S | Következő autója? | Vectra C - 1.9 CDTI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
