A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1.8 CDX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető öreg vas

Szöveges ítélet

Idén tölti a 20. születésnapját, ehhez képest egy nagyon kényelmes tágas autó, minden métert élvezek vele. A motorja a jó öreg 1.8 szelepes 90 lovas, alul nagyon nyomatékos, ez mellé pedig nagyon hosszú váltó párosul. Városban 60-nál 4. fokozatban 1500at forog a motor, a gázpedál simítására könnyedén gyorsít. Pörgetni nincs értelme, 3000 felett nem indul meg, igazi utazóautó. :) 100-nál 2200-at forog a főtengely. A CDX felszereltség sokmindent rejt magában, szinte minden elektromos: elektromos fűthető tükrök, elektromos ablakok, elektromos nyitható napfénytető, ABS, két légzsák, Board Computer, szervó, elektromos antenna, gyári alufelni.
Pedánsan törődöm az autó szervizelésével, még akkor is ha olcsó és öreg autóról van szó. 10 ezrenként olajcsere, 60 ezrenként vezerlés csere és ez a motor kimegy a világból. :) Az A Vectráknál nagyon kényes pont a rohadás. Szerencsére az én késői példányomon annyira nem durva, 1-2 helyen elindult a rozsda alig látható szinten, 2-3 éven belül biztosan meg kell látogatni egy karosszériaműhelyt, de utána megint sok évig hibátlan lesz.
A beltere tágas, az ülések nagyon kényelmesek, jól állíthatóak, dupla deréktámasz stb... Akik eddig hátul utaztak, azok is megdicsérték hogy milyen kényelmes. A kezelőszervek a 80-as éveket idézik, de nekem tetszik, és németesen minden a helyén van benne. Na jó nem, az ablakemelők gombajit tehették volna az ajtókárpitra a "kardánalagút" helyett. A fogyasztás városban fixen 10 liter, de országúton 7 alá vihető normális közlekedéssel.

Bátran merem ajánlani ezt a típust olyanoknak, akik olcsón szeretnének autózni, ha kifogunk egy jó állapotú példányt, nem lesz sok gond vele. A hibalistában lévő hibák pedig bármilyen autóban előfordulhatnak, csak nem mindegy hogy mennyibe kerül megcsinálni.

Az autóról nagyon sok a negatív vélemény, de én az ellenkezőjét tapasztaltam. Ha valaki egy igáslónak használt agyonhasználtat vesz, azzal gondok lesznek, de nincs olyan autó melynél ez ne lenne igaz.

Hibalista

- -Generátor (bontott jó állapotút vettem 8000Ft-ért) - -Kormánymű (csöpögött a szervóolaj, szintén bontott került bele 10000Ft-ért) - -Jobb oldali hátsó doblemez szészakadt a lengéscsillapító bekötési pontnál (bontóban másik autóból lett kivágva az elem (3000Ft) karosszériás munkdíja: 15000Ft) - -Hátsó kipufogó dob (9000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam szerelő ismerősök segítségével.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 250000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Calibra 16V Következő autója? Vectra B
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)