A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.0 Di 16V / DTL Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépséges Gépállatka

Szöveges ítélet

Anno egy kereskedesben veletlenul szurtam ki egy masik auto utan kutatva. A cel egy nagyobbacska TD volt nagy csomagtartoval, mert ugy nezett ki igavono kell majd a csaladnak. Nem ez a tipus volt a terv, mert egy dizel Kadett mar egyszer szepen behorpasztotta a homlokomat, akkora szivoerot kellett gyakorolni vele, igy fenntartasokkal jartam korbe a Vectrat, de vegul jonak tunt, igy megvettem.
Kisse tartottam a fogyasztasatol, de vegyes suliba/munkabajaros szakaszokon, nyaron 5,2, telen 5,7 litert fogyasztott "100-on", mikozben egy tagas kenyelmes kombiban elmelkedtem, tavol a nagyvilag zajatol, nemi zen mormogas kozepette, ami a mar 70 korul elillan(ik).
Nagyon szeretem, dehat nem versenylo. Arra valo, hogy szepen belepakold a csaladot/haverokat kinek mije van, megrakd a feneket is emberesen, aztan tedd fel a palyara, hadd guruljon: 4 felnott, tele csomagtarto (roloig), folyamatos 130km/h, 5,6-6,0l/100km. Szoval nem kell melle benzinkutas apos. Csodasan takarekos, aranyaihoz merten kulonosen.
Eleg keves gond van a kocsival, nagyon olcso a sok kilometert beletenni. Munkaba jarni is jo, ha nem az Andrassy-n dolgozol es parkolsz, de nyaralni meg jobb.
Fontos a vezetese kapcsan, hogy kb a kocsi kozepen ulsz hossziranyban, ami nagyon kellemes vezetesi elmenyt nyujt, nem ugy mint a kombik nagy resze, amik olyanok mintha egy nagy, baratsagtalan es leginkabb ures dobozt vezetnel. En 190cm magas vagyok es kenyelmes vezetesi pozicio alakithato ki, de a konyoklo kozepre nagyon kell. Mogottem egy atlag 175cm-es felnott kenyelmesen elfer, ha muszaj en is be tudok ulni "magam moge" de akkor hogy vezetek?? A kocsi ures 14 mazsaja miatt lenduletbol kitunoen autozhato, ha bekenhagyod elgurul uresben s ki tudja hol all meg...? Enyhen billegos a kaszni kulonosen rakottan, de eddig egyszer sikerult kihozni a tapadasabol, akkor persze a meretes kuffer indult el, de mire eszrevettem, mar ujra megvolt az aszfalt. Igaz, mint a fogyasztasabol latszik nem bantom nagyon az autot, a 80 loeros kisnyomasu T.dizel nem igazan valo arra. Nem a porgos savbol-savba ugralasra, inkabb a nyugodt, vagy veszett cirkalasra valo. Elvezhetobb lehet egy erosebb kiadasban, ez viszont elmegy valoszinu sok szazezer kilometert, reszkess W123-300D!
Valahogy sehol sem tudtam, hozza vezermuszijat venni, mire az egyik alkatreszkereskedo felvilagositott, hogy ennek vezermulanca van, ne akarjak bele szijat. Igy ha fal mellett autozom inkabb tunik elektromosnak, mint dizelnek, olyan mintha egy Singer lenne a szep huzottszemu bekaorraban.

Osszegezve: egyautos haztartasba idealis, mert mindent tud: olcson es megbizhatoan elvisz dolgozni, nyaralni es meg szep, meg elegans is foleg, ha tiszta. Nem egy "hulyegyerekauto", de akinek azok tetszenek, az ugysem olvasgat egy 80 loeros kombi TD-rol. Magyar haztartasba idealis.

Hibalista

- 1. ekszijfeszito - ara szettben gorgovel 32e volt plusz 15e munkadij maszek szerelonel
- 2. kopogas hatulrol - valamelyik szilentek okozzak a kopogast lehet rajtuk huzni nehanyszor par ezresert de azt hiszem volt mar cseres is
- 3. fekek - a tarcsa ebbe, akkor 4e/darab volt elore, ha mar a 98as evjaratbol valo lett volna 15-os kerekkel akkor ez 12-14e-rol indult (2 eve)
- 4. klima - hat igaz ami igaz egy eve nem megy
- 5. resolajcsovek - hiba a kovetkezo keppen nez ki: nyaron a kocsi egyszercsak egynapi allas utan (Horvatorszagban) csak koszorul, de nem indul, aztan inditospray hasznalata mellett megiscsak elkapja aztan megy honapokig mire megint elofordul a hiba megint egyszer, aztan tovabb megy. vegul Opel Ivanics 14e ert megcsinalta, a maszeknak goze nem volt mi lehet a baja a verdanak, de egy tizest elkert (persze ezerben)
- 6. kapott tavaly uj akkut 14e
-

Ide hordtam szervizbe

Opel Ivanits Bp. XVII. Pesti ut

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 126000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 94000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift Sedan 1.6 Következő autója? meg nagyobb, meg dizelebb, de nem IFA
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)