Rossz választás (nem az autó hibája)
Szöveges ítélet
Háát igen! Volt már Opelem elötte. Kadett. Igaz ezzel nem lehet összehasonlítani. Vectra A 2000 Gt 91-es évjárat. Na ha az lett volna ezzel a felszereltséggel az istenért nem váltam meg volna tőle. Azt imádtam. Bár azzal is voltak kis gondok de azok tényleg kicsik voltak. Szóval szép, nagy, elegáns és megy is mint állat. Legfőbb gondom a fogyasztás volt, igaz 90%-ban városban (Bp.) használtam. Produkált már 13 liter fölötitt is. Igaz sportosan (de biztonságosan!!!) vezetek.Aztán a légtömeg mérő hibája miatt ha megállok a lámpánál, vagy tovább nyomva tartom a kuplungot és vissza esik a fordulat leáll! Igaz ez időszakos hiba de rém bosszantó. Futóművileg is jobb volt az A Vectra. Szóval szerethető ha az ember jól választ. Én most mellé nyúltam.
Hibalista
- Hátsó kerékcsapágy- ezt természetesen csak kerékaggyal együtt lehet cserélni(Bontott) 25.000.-
- Vezérmű tengely jeladó 15.000.-
- Hátsó szilentek 21.000.-
- Féltengely szimering 4.500.-
- Kipufogó leömlő tömítés 4000.-
- Légtömeg mérő
- Klíma kompresszor
- Lengéscsillapítók-mind
- Az utólsó három tételt még meg kellene rajta csináltatni, de inkább beszámítattam egy Ford fusion 1.4 Fresh-be.
- A fenti összegek az alkatrészt és munka költséget is tartalmazza de hozzá kell tenni, hogy mindkető kedvezményes áron ment.
- Az utolsó három tétel kb. 140.000.- lenne.
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő szerelte aki igazi műszaki szaki. Elötte Nissan és Renault szervízben is dolgozott.
Opel szervízben nem voltam vele.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 20500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Clio II | Következő autója? | Ford fusion 1.4 fresh |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
