Rendesen suhanó...
Szöveges ítélet
Legelőször is a kocsit jelenleg is használom, csak az előzőekben erre nem volt mód bejelölni. Mielött vettem az autót elötte egy 1.6-os astrám volt, azzal is meg voltam elégedve, csak elég sokat utazok autópályán, meg hosszabb utakon és néha jól jött volna egy kis plussz erő. Ez a motor 147 Le teljesít ami számomra megfelelően mozgatja ezt a kasznit. Ezért a pénzért meg pláne. Lényegesen kényelmesebb mint az előző astrám volt és a felszereltsége is full-os, az autómatán és bőrön kívül.
Nagyobb sebességről is rendesen gyorsul tovább, nem kell előredölni meg imátkozni benne, hogy kicsit másszon már feljebb a mutató. Ami kicsit meglepett benne, hogy én azt hittem mivel jóval nagyobb a motor benne nagyobb sebességnél lényegesen kisebb fordulaton pörög majd mint az 1.6-os és tulajdonképpen nagyon minimálissal pörög csak kevesebbet. Ez nem gond csak úgy megemlítem. Nekem kicsit szokatlan az elektromos ablakemelők kezelőgombjainak elhelyezése is, valahogy én mindíg az ajtónál keresném aztán a sebváltó mellett van. A visszapillantó tükrök se túl nagyok, de ezt már úgyis sokan említették.
Gyorsulni is elég tisztességesen gyorsul, mondjuk nagyobb cápák, vagy sportgépek természetesen leverik, de azért ahová kell be lehet férni vele. Fogyasztása nálam 8 - 9 között mozog attól függ milyen nehéz a lábam. (Ez országút, autópálya, város átlaga nagyjából egyenlő arányban). Ha már elég szabályozott a motor, mert ugye egy 2.2-es benzinmotornál 147Le az nem túl sok, legalább fogyasszon viszonylag normálisan. A belseje, külseje ízlés dolga, vannak már jobban kinéző meg modernebb formák is, de itt megint csak azt tudom mondani, hogy nem ennyiért...
Más gondjaim nem voltak vele, ez a motor már az olajat se zabálja kétpofára mint az 1.4-1.6-osok.
A kötelezője kicsit drágább természetesen mint egy kisebb köbcentisnek, de azért a pár ezer forintért kárpótol majd a rendes nyomaték amit a motor lead.
Amúgy meg mindenki vegyen olyan kocsit amilyet a pénztárcája enged, vagy ha bármilyet enged akkor amilyet akar...
Hibalista
- Én kicsit szívtam vele, mert az előző tulajnál valszeg vezérmű lánc szakadás volt benne.. ezért kellett költenem rá egy keveset...
- Hajtókar csapágyak, lánc, tömítések, szelepszár szimeringek, meg ha már szét volt szedve vízpumpa, bordás szíj, szűrők, olajok, stb...
- (kompletten munkadíjakkal együtt: 300e)
Ide hordtam szervizbe
Természetesen nem márkaszervízbe vittem, mert ott ingem - gatyám ráment volna, hanem egy jól felszerelt maszekhoz...
Eddig nem bántam meg!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 109000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra 1.6 16v | Következő autója? | Egy új Vectra 1.9TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
