A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1.6 16v sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális választás

Szöveges ítélet

Kellemesen nagy túraautó, 5 ember is kényelmesen elfér, és elég jól t?rte a pesti utakat is. Barátságos futóm?, a hátsó független felfüggesztés nagy biztonságot ad kanyarban, bár ezért képes 30 ezer km alatt "nyolcast" ütni a gyári abroncsba. Gumis Michelint javasolt, eladásig nem is volt vele gond.
Méretéhez és a motor teljesítményéhez képest elfogadható fogyasztás.2000-es fordulat alatt nem célszer? járatni a motort, mert er?tlen és legöthösödik. (kormos hengerfal, prémium benzinnel, illetve országúti megjáratással gyógyítható)
A váltó nagyon eltalált (nem úgy mint pl. Mazda 3 / Ford Focus ahol az 1.6-os motorhoz is az 1.4-es váltóját adják, itt nincs 1.4-es változat), 3-asban igazán jól gyorsul, el?zésekhez ezt célszer? használni, 138 km/h - 6500 rpm-ig lehet húzatni.

A középkategória kényelmét adja, sok apróság (kett?s reteszelés? központi zár, teleszkópos motorháztet?, kulccsal felhúzható els? ablakok, hátsó kartámasz) csak akkor t?nik fel, ha nincs meg a következ? autón. A rádió antennája a hátsó ablakba integrált, utódján naponta szerelem le és fel az antennát, mert alacsony a teremgarázsban a parkolóhelyem.

Az Opelnél képtelenek megtervezni egyes alkatrészek élettartamát. Ha a gyári vízpumpa csak 60e kmt bír ki, akkor miért nem lehet el?írni kötelez? cserére? Miért nekem kell észrevenni, hogy csapágyas lett, ha megszorul akkor tönkreteszi az egész motorvezérlést a megugró vezérm?szíj.

A generátor apró konstrukciós hibája komoly fejtörést okozhat, mivel rövid úton mozgásképtelenné teszi az autót és az elektronikát is megrongálhatja a túltöltés.

Hibalista

- 40000 - akkumulátor
- 45000 - vezérm?szíj, hátsó kipufogódob,klímacs?törés (konstrukciós hiba)
- 64500 - féktárcsa és betét csere, els? gumiágy 100e Ft
- 65600 - vízpumpa, ezzel együtt vezérm?szíj és szimmering cserélve 46e FT
- 65900 - generátor diódahíd, generátor újracsapágyazás
-
-

Ide hordtam szervizbe

Schiller Opel
korrekt, gyors, drága. Generátort nem voltak hajlandóak javítani, csak felújítottra cserélték volna.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Maxabo
korrekt, gyors. Generátort nem nagyon akarták javítani (csak felújítottra cserélni), de végül bevállalták 1 hétre. 1 nap alatt kész volt. A motortartó bakokat nem húzták meg, 100 km után elég rémiszt? hangokat adott a kocsi, nem tudom mi történt volna ha nem viszem vissza. (kiszakad a motor?)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 54500
Megbízhatóság (6) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Corolla 1.4 D4D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)