A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.0 benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Opel sose kop el??!!!

Szöveges ítélet

Úgy döntöttem leírom a Vectrám történetét, hátha valakinek segítségére lesz. A történtet folyamatosan frissíteni fogom, így nyomon követhetővé válik a kocsim története.

Az egész ott kezdődött, hogy el kellett adnom a Galantomat, mert a Nav úgy döntött, hogy tartozok nekik, és ha nem fizetem be, akkor...

Nos eladtam a kocsit, és 2013.június elején megvettem a Vectrát. A kocsit Győr mellett vettem meg. Oda mentünk megnéztük, teljesen ki volt lakatolva, újra volt fényezve. Az eladó elmondta, hogy saját maguknak csinálták meg a testvérével, de valamiért el kellett adniuk. A kocsi majdnem 2 évet állt, mire kész lett. Indulás előtt telefonon beszéltünk, és kérésemre a klímát feltöltette, ami akkor működött is.
Személyesen elmondta, hogy a kocsi elől volt törve, megcsinálták, és ekkor lett kilakatolva, és fényezve. Kapott friss műszakit is, de a forgalmi nincs meg, mert azt nem kapta vissza. Mindegy ezzel nem foglalkoztunk, és elhoztuk haza. Mire hazaértünk a klíma csövét kidörzsölte az egyik ékszíj tárcsa, így az kilyukadt.
Másnap eredetvizsga, és átírás ez volt a terv. Kicsit furcsán ment kanyarodáskor a kerék, olyan volt, mintha kockán mennék. A felninek a takaró kupakját levettem, és elővettem a kerékkulcsot. Beteszem az egyik helyre, meghúzom a csavart. Betettem a másik helyre, és ott elpörög. Nézem mi van, és látom, hogy az 5 csavarból kettő fogja a kereket. Na akkor felhívtam az eladót, és némi keresetlen szavakat intéztem felé, mire teljesen hülyének nézett. Pár napra rá dobozban utánam küldte a hiányzó csavarokat. Több ismerősöm is kérdezte, hogy miért nem megyünk át személyesen "megbeszélni" a dolgokat, de nem akartam bajt, így nem mentünk, pedig megérdemelte volna.
Másnap okmányirodában ügyintézés. Ott beviszem a papírokat, majd az ügyintéző hölgy néz rám furcsán, és leültet egy kicsit arrébb. Oda hívott több embert, köztük a főnökét is, mire kisebb tanácskozás alakult ki. Odahív, majd közli, hogy több dolog nincs rendben, de nekem nem ad felvilágosítást, szerencsém van, mert nem engem terhelnek a hibát, így át tudtam íratni. A volt tulajdonost viszont megkeresik majd (kicsit örültem is neki a történtek miatt).
Nah örülünk a kocsi a nevemen, hajrá.
Pár nap múlva megjöttek az alkatrészek (25.000 Ft)(olaj, szűrők, vezérlés), így levittem a barátomhoz a szerelő műhelybe. Felemeljük a kocsit, és mit látunk? Az első nyúlvány a zárhídhoz egy olyan 2 cm nagyságú részen csatlakozik csak, a többi helyen nagy rés. Hát... elgurult a gyógyszer.
Itt volt az a pont amikor vissza akartam vinni, és felnyomni ahova gondolom. Szerencsére van lakatos ismerős, aki kipótolta a hiányt. A vezérlés cseréjekor az egyik főtengely csavar úgy be volt rohadva, hogy alig jött ki. Többszöri melegítés, és utána enged. Amikor kijött akkor láttuk, hogy az egész be volt kenve menetrögzítővel! Ne csak a menet, hanem az egész csavar. Ha már vezérlés, akkor láttunk kisebb olaj gyöngyözést, így szimeringet (800 Ft/db) is cseréltünk.
A kilyukadt klíma csövet elvittem Diósdra egy szakihoz, aki csinált rá új gumi csövet. Felraktuk, de nem jó, az illesztésnél enged. Akkor újra préseltettük, majd nyomáspróba, erre meg elkezdett a fémek illesztésénél engedni. Új tömítések (780/db), de nem jó.
Akkor találtam egy komplett bontott cseredarabot (6000 Ft). Összerak, jónak tűnik, fasza, akkor klíma feltöltés.
Eltelt 2-3 hét hiba nélkül, mire egyik nap hazaérek, gondoltam fürdés és irány a keresztelő. Indítanám a kocsit, nem indul. Több próbálkozás semmi. Akkor telefon, és felhúztuk a szerelő barátomhoz. Akkor nem volt se neki sem nekem időm, így otthagytam, majd másnap szét lesz szedve és kiderül. Első ötlet, biztos benzinpumpa. Másnap megnézi a barát, mire felhív, hogy rossz híre van, a 3-as henger teli van vízzel. Hogy azt a rohadt.....
Hát most itt tartunk. A kocsi másfél hónapja van meg, és többet állt a szervíz előtt, mint nálam.
A gondolatom az volt amikor megvettük, hogy a drága az a kaszni munka. Ha az meg van nem lehet nagy baj, mert olcsó hozzá minden. Hát olcsó, de ilyen mennyiségben már nem biztos, hogy jobban jártam. Erősen gondolkodom, hogy az eladóhoz intézek pár keresetlen szót, de ezt még átgondolom egy kicsit.
Jelenleg itt tartunk. Remélem most már nem lesz vele egy darabig gond.
Amint elkészül folytatom majd.
2013.07.21.

Hibalista

- klíma cső, szimeringek

Ide hordtam szervizbe

Helyi szaki, csak benne bízom, még soha nem hagyott cserben. Gyors, pontos korrekt, megbízható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 204000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Galant Következő autója? ?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)