A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1.6 16V, CDX 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Oh, mondd, hogy is nevezzelek!!!!!

Szöveges ítélet

Elnézést mindenkitol az ékezetek elhagyásáert, de igy gyorsabban megy az irás...
Hat kezdjem.... 2 éve, mikor megvettem, orultem, mint macska a farkának, végre.... Fél evig nem is volt semmi baja, aztán jottek sorban a gondok (lásd alul a hibaleírást)... Persze meg olyanok, hogy hangfalcsere, az alap volt, nem nagyon tudtam megbarátkozni a gyári Opel hangfalak recsegésével.
Kulso:
Szép... Olvastam vmelyik oldalon (ez itt nem a reklám helye, azért nem írom pontosan) egy véleményt, amitol majdnem a falnak futottam. A jeles cikk szerzoje tuti Opel ellenes. Nah, de mindegy. Kidolgozása szép, a csomagtartó mindent elnyel, jól lehet belepakolni a dolgokat, nagy a hely a hátul utazóknak is, a fejmagasság kiváló, én nem érzem magam rosszul benne. Ulesek kenyelmi szempontból nem a legmegfelelobbek, 250 - 300 km után kis hátfájással szállok ki belole, de ezt koszonhetem a vezetés kozbeni testtartásomnak is. A pohártartó jó helyen van, lehet tole váltani, csak ne kólásuveget tegyunk bele, hanem benzinkútról vmi kávéautomatás poharat... Akkor OK. Térképtartó kielégíto. Jól kilátok belole, látom az utat, az oszlop sem takar sok mindent, ha keresztezodesbe érek. Kapcsolók - minden a kéznél, egyertelmu, semmi tuldiszitettseg, átlátható muszerfal. Allitható magasságu fenyszórók, állithato a muszerfal világitásának fényereje, jó megoldások. Osszességében a kulso és belso osszeállitással meg vagyok elégedve, jol erzem magam benne. Egyetlen negativumként azt emliteném meg, hogy a muanyagok kicsit recsegnek. De hát mit várjon el az ember 1 10 éves autótól...
Futómu, vezetési elmény:
Kanyarokat jol veszi, a haver Peugeot 406 - át, vagy 1 Octavia - t simán verem a kanyarokban, pl. ha az enyemmel be merem venni a kanyart 110 - el, az ovével csak 90 - 95 - tel. Gyorsulása - ha egyedul megyek, v max 1 szemellyel, húz, mint állat (persze 1.6 - oshoz képest), ha 5 - en ulunk benne, + csomagok, akkor szenvedek, egyértelmuen kevés a 101 paci. 1.6 - os Octaviát otthagyom vele semmi perc alatt. Negatívum: nagy a szélzaj. 110 - ig ok, de azután...
Motor:
Lehet, hogy kifogtam, de ez kegyetlen motor.... Zabálja az olajat (nyáron (2007.) kell egy szelepszár - szimmering + olajlehuzo gyuru csere, mert az olajfogyasztás mértéke már elviselhetetlen (1500 km = 1 l 5W - 40 - es olaj)). Fura hangok jonnek a motorból, amit vlsz az elozo tulajnak koszonhetek, nagy idióta volt, még a sebváltókar gombje is ki volt kopva - ez is csak akkor derult ki, mikor a vételtol számitott 4 hónap után nem tudtam betenni az 1 - es, 2 - est.... Ráadásul városban voltam, korforgalomnál.... Na de mindegy. Érdekes szintén, hogy más 1.6 - os Vectra - nál nem tapasztalok olyan fokú motorzajt, mint az enyémnél. A fentebb említett teszt olvasása után elgondolkoztam : semmi sem igaz a "Lötyögő, bizonytalanul kattanó bajuszkapcsolók, nyeklő-nyakló üléstávolság-állító karok, kellemetlen tapintású kormány és váltógomb, negyedméteres pedálúttal működő kuplung , Az Opel-fahrer (és ebbe beletartozik a tesztelt 1,6-os Vectra vezetője is) fogcsikorgatva küzd a laza mechanikával és a fafejű elektronikával. Lenyomja a gázt, megvárja, hogy felpörögjön a motor, csúsztatná a kuplungot, de az egy óvatlan pillanatban egyszercsak megtapad, a motor epilepsziás rángatózásba kezd a kocsi orrában, gyorsítás, gázelvétel és kuplung, jön a kettes, küzdelem a váltóval (beveszi-e, vagy ismerje el a vereséget, és jöjjön inkább a hármas?), mire a kondér aljáról felkaparja a sűrűjét, végre megvan a béla, kuplung fel, ekkor konstatálja, hogy még mindig ötezres fordulaton pörgő motor bőgve rántaná tovább a kasztnit.
De amaz nyers tömegét bevetve ellenáll a gyorsításnak, a főtengely megadja magát az erőszaknak, lelassítja pörgését, mire a laza motortartó bakokon újabb rángatózásba kezd a blokk - és ez így megy tovább az ötösig. A pörgési hajlam mellékkörülményeként visszafelé simább a váltás, hiszen a vezérlőelektronika megoldja helyettünk a gázfröccsöt." stb jelzokbol. Meg az én agyonhajtott Vectrámnál sem. 1x tapasztaltam a legutolsó jellemzést, akkor, mikor a vezérlésem adta meg magát.
Osszegzés:
Egészében véve jó kocsi, bár, mint mondtam, én kifogtam azt a Vectra - t, amit kinyirtak. A kedves elado vhogy megcsinálta, mikor megvettem, jo volt, fél év mulva kolthettem rá. 169000 sk - ért vettem, kb 215 000 sk - ban van most benne. Fogyasztása jó, néha, derusebb idoszakomban le tudom vinni a vegyes fogyasztást 6,5 - re, de 7,5 - nel tobbet nem birok vele megzabáltatni. :))) kulso tetszik, belseje jo, motor - ne reszletezzuk - megtettem felljebb. Ajánlom, de szerencse kell hozzá, kulomben a gatyáját is rákolti az ember. (De mindegyik használt autónál igy van...)

P.S - Megérte - e a pénzét? inkább igen, de egyértelmuen nem mondhatnám rá.

Hibalista

- Mivel Szlovákiai vagyok, ezért Sk - ban fogom írni az árakat is. HUF - ra átszámítva - x 7,10...
-
- Kezdem...
-
- Vezérszíj, gorgok - kb 7000 sk
- Klímakompresszor - kivettuk, máskulomben besult volna és elszakitotta volna a vezérmuszijat, ami ugyebár kellemetlen lett volna... Azóta sincs benne, egy Vw gorgovel megoldottuk...
- Cifka (nem tudom a magyar megfelelojet, ez adja az impulzusokat a hengerekhez a gyertyakábelokon keresztul) - 8500 sk
- Gyertyakábelek - 1500 sk - utangyártott, originál 4500 lett volna, minosegi kulombseg nincs
- Alternátor kicsit nyikorgott, Contakt spray - el lefujva a gorgot megoldva
- Katalizátor - szétesett szegény (azt hittem, sportkipufogóm lett hirtelen:))) ) - 2500 sk - univerzális katalizátor
- Jah, el ne felejtsem - kulso festés, mert agyon volt karcolva - 20 000 - vagy 25000 (?) sk
-
- Asszem, ennyi...

Ide hordtam szervizbe

Itthon, a neveloapamnál..... Mindent megold...

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Szomszéd utcában, 1 ismeros nagyon jó, olcsó, gyorsan dolgozik, azt is megjavítja, amit nem kértem. De szegény sztem már fogja a fejét, ha megcsorren a telefon, az utóbbi idoben sajnos gyakori vendég voltam nála... Sorry...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 6, Opel Astra Caravan, még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)