A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1,6 16V GLS 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Nevet kapott!: Ubul

Szöveges ítélet

A vásárlás napján beleszerettem. Az 1. év felemelő érzés volt, pláne egy Skoda Favorit 136 L után, de még a 2005-ös családi Renault Thalia 1,4 8V is törpe mellette. Aztán kezdődtek a gondok. Nem akart menni az autó. Hosszas próbálkozás után szervíz lett a vége és egy 180.000 Ft-os számla. A baj az utolsó vezérműszíj cserére vezethető vissza, (még az előző tulajnál) ugyanis nem lett rendesen meghúzva a főtengelytárcsa csavarja és lenyalta az éket. Igazi mázli, hogy nem verte össze a szelepeket. Közben a szervízben beadta az unalmast az önindító. (cserélve, javítva lett: főtengelytárcsa szabályozás, vezérműszíj - görgőkkel, hosszbordás szíj, önindító) Amíg ezeket csinálták újabb hibát tártak fel: toronycsapágyak kuka, bal első torziós rugó törött, menetstabilizátor szar. Így lett a vége munkadíjjal 180.000 Ft (+- egy-két ezer forint)
A műszakin rendesen átment, kapott egy vonóhorgot is de 2 hétre rá meghalt a lambdaszonda, a generátor és az akku. Újabb 95.000 Ft (csak alkatrész, mivel otthon lett javítva)
Két hónap után az AGR szelep (kipufogógáz visszavezető szelep, ismerheted EGR szelep ként is) halt meg. 60.000 Ft volt a javítása, szervízben.
Kapott négy új gumit, fényszórókat, fejtámlás hátsó ülést, és a manuális napfénytető elektromosra lett cserélve.
Azóta ketyeg mint a zsebóra.
Átlagosan 7 - 7,5 L/100 Km a fogyasztás, és olykor rendesen meghajtom. Plusz jó tulajdonsága a nagy csomagtér, ami remekül pakolható, valamint egyszerűen, józan paraszti ésszel szerelhető autó.
1. látásra szerelem volt, igaz makacskodott egy kicsit, de végül betörtem.

Hibalista

- önindító, vezérműszíj - görgővel, vízpumpával, első felfüggesztés kompletten, üzemanyagszűrő, AGR szelep, generátor, akku, lambdaszonda

Ide hordtam szervizbe

SUZUKI Márkafüggetlen Szervíz Tiszafüred

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 261000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Favorit 136 L Következő autója? Opel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)