Német ipari hulladék bajor parasztoknak
Szöveges ítélet
2004 Júliusban vettem az autót elég jó áron hitelátvállalással. Motorikailag tökéletes, de a futóm?b?l állandó kopogás hallatszott (amely részint alkú tárgyát képezte :) ), amelynek a megszüntetése jó sok pénzembe és utánjárásomba került.(Utób kiderült hogy a toronyban lév? fels? szilent okozta).
A zalaegerszegi szakszervízben szinte az összes szilent, gömcsukló kicserélésre került. (30.000 Ft. )A kopogás maradt. Keszthelyen a szakszervízben a következ? diagnosztikát állapították meg: a kormánym? okozza a kopogást és vagy cserélni ( 300.000 Ft - anyád :) ), vagy felújítani kell (kb. 70.000 Ft ). Végülis az interneten utánanézve egy bp-i céghez elmentem a kormánym?vet felújítatni, amely 30.000 ft-ba került de a kopogás még mindig maradt. Végül a Szivák Jánosnál cserélték ki az ominózus gumiszilentet és végre megszünt a kopogás. Amúgy összességében nem rossz autó. de a futóm?ve kicsit kemény a magyar utakhoz. A vezethet?ségét tekintve abszolút nem városi autó, igazán jó min?ség? országúton érzi magát otthon. A váltó valóban kicsit nehézkes, és ez igenis OPEL betegség. A vezet?ülés néha bukkanóknál nyikorog. A m?szerfal feletti résznél lév? m?anyag betét sokkal keményebb anyagból van, mint a m?szerfal borítás, és emiatt néha nyekereg.Sajnos se szilikon, se szivacsbetéttel nem tudtam megoldani a problémát. A jobb els? oldalon 120 Km/h feletti sebességnél teljesen felhúzott ablak mellette halk sistergés hallható, amely az ablak pár mm-es visszaengedésével megsz?nik. A motorja 2000 f/min alatt teljesen halott, utána viszont mintha kicserélték volna. Alacsony fordulaton indulva sajnos nemcsak a kupling, de az egész autó rezonál. sebességnél.Autópályám 210 km/h a maximumom 2 f?vel. Iszonyatosan lehet vele pörg?s vezetési stílussal kil?ni. A kedvencem 2500 fordulatnál 2-esben követni az el?ttem haladót, majd hírtelen gázadással gyorsítani. A gázadásra egyébként 1 másodperces késéssel reagál, amely szerintem elektronikai konstrukciós hiba lehet.
Hibalista
- Szilentek cseréje, kopogás miatt toronycsapács + ami okozta kés?bb a tornyban lév? gumiszilent. Klimagáz elszivárgott.
Ide hordtam szervizbe
Kiss-Gerencsér Zalaegerszeg
Opel ??? Szombathely
Kiss-Gerencsér Keszthely
Autó-gáz zalaegerszeg
Szivák János Váci u. 35 ?? Budapest
Valamilyen kormánym? specialista.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 107000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Primera | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
