A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.5 V6 1996 Sedan 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagy, erős, takarékos, szeretem

Szöveges ítélet

4 hónapja vettem kereskedésben. Féltem a nagy motortól kicsit, de 1.4 astra után már akartam valami bika, megbízható gépet, mert már nagyon untam, hogy nem bírok előzni. Először még 2000-es benzineseket nézegettem, de nem bántam meg, hogy nagyobbat választottam. Sőt!
Külső, belső:
A Vectra B amúgy is nagyon tetszetős, a visszapillantó kialakításával, meg szerintem még ma is megállja a helyét a sok csoda közt. Ez a gép: sötétkék, aluf, 5 seb.man.váltó, hátul fóliázott üveg, ABS,TC(kipörg.gátló), klíma, állítható ülés, sedan, ködlámpák... Szóval 1996-os létére sztem elég jó. Viszont körbe volt már fújva, hátsó sárvédőívek rozsdásodnak keményen.. de ezek nem tudnak érdekelni... Belül átlag(plüss kárpit), hálistennek nincs benne olyan undorító faberakás...viszont már kicsit idegesít a vezető ülés nyöszörgése a többivel nincs bajom.
Motor:
Kinézetre durva, a motortér úgy tele van(nem műanyag burkolattal), hogy az aszfaltot nem lehet látni. (szerelőknek, pénztárcának hátrány)
170 ló, 230NM. Magáért beszél, 2500-tól kezd érezhetően húzni, 3000-től jön meg a max nyomaték, 4000körül történik valami, még jobban megy. 2.ban 110-et mutat az óra, 3-ban 160-nál is lehet váltani, 210-nél nem mertem jobban nyomni neki (H-s gumi van fent) de megy még, érezni.. 3.ban 80-nál van 3000-nél, úgyhogy innen húz legjobban 160-ig, úgyhogy nincs bajom már az előzéssel. :)
Viszont már valahogy annyira megszoktam, hogy kezdem kissé gyengének érezni...
Fogyasztás:
Ez egy külön fejezet, mert amiket olvastam asszerint 11-körül kellene lennie. VISZONT én szinte minden tankolásomat mérem, és 7,7-től 9-ig mértem eddig! Persze nem pesten járok vele, meg papásnak mondható vezetési stílusom van általában. De ha meg elkap a vad ösztön (nem túl ritkán) akkor aztán odacsapok neki... Szerintem ennyit egy akármilyen 2000-es benzines eszik, de ugye itt több lóerő jut egy kilóra.
Ja és át sem raktam még a hifit az astrából, általában be sem kapcsolom a zenét, mert hallgatom a motor muzsikáját. Iszonyat milyen hangja van, mikor 2-ben 5000-ről motorfékkel visszaengedem 3000-ig.... 1-2-ben simány nyalja a gumit, 3-ban nem birom nyikkantani. Alapjáraton meg olyan halk a motor, hogy este vidéken kivülről is fülelni kell, hogy jár-e?

Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon jól lehet papásan, nyomatékból vagy sportosan pörgetve is vezetni. Soha többet nem veszek ettől gyengébb sárkányt.
Mindenkinek ajánlani tudom, ez a motor a legjobb választás ehhez a nagy kasztnihoz.

Hibalista

- Eddig még semmi komoly.

Ide hordtam szervizbe

Mikor megvettem elvittem a Bosch szervízbe szabadszállásra. Nagyon korrektek, felírtak vagy 20 hibát, (mondjuk ezek között "index lámpák halványak" is voltak) aztán azt mondták, hogy ezt szinte minden opelnél felírják, amit oda visznek, úgyhogy ha jót akarok, akkor a vezérműszíjat, görgőt .... cseréljek és kész. Vettek nekem bontott kipufogógáz vezérlőt 15EFt-ért, munkadíjat kb20EFt-ot fizettem a többi alkatrész kb 55 (szíjak, görgő, feszítő,)
Zöldkártyával együtt 90körül állt meg. Ami rossz volt, hogy 2 napig ott volt.
Amiket cserélni kell most: bal első csapágy, első fétárcsák, fékbetétek, toronycsapágy, bal hátsó abs jeladó(mert most nincs se ABS, se kipörgésgátló), olaj. Ezeket kb 70EFt-ból kihozom.
Ja volt egy klímatöltésem 5000Ft.
Na meg most olyanokat produkál, hogy 40fokos melegben klímával kereszteződéshez érve benyomom a kuplungot, és megáll a motor, ha nem adok neki egy gázfröcsit. Szokható probléma, mondjuk nem tudom mitől van, majd a szerelő megmondja.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra 1.4i 8szelep 60Le Következő autója? Hmm.. Valami 3.2 V6, de lehet 2.5TDi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)