A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.0 DI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Lomha, de szép

Szöveges ítélet

Az ítéletemet kénytelen voltam újraírni. Amikor megvettem tisztában voltam vele, hogy lesznek gondok de majdcsak megoldódnak. Elég sokáig elhúzódott ez a dolog, sok utánajárás volt, mire a hibalistában található dolgokat mind meg oldottam. A légtömeg jeladó és a szelepekre gondolva főképp, ezek voltak a legtöbb utánajárást kívánóak.

Összességében szerethető, kényelmes, olcsón fenntartható autó. DE mindig figyelni kell rá, mert valamilyen apró nyűg mindig van vele. A kortársakhoz képest sokkal problémásabb. Még egyszer nem venném meg, akkor sem ha tudnám, jó állapotban van.

Nem mondom, hogy nem kényelmes, a fogyasztása első osztályú, de az ember kedvét elveszi a sok-sok nyűg.
Sokat fórumoztam, beszéltem másokkal és azt mondanám, hogy aki ma akar ilyen autót venni, dízelmotorral ne tegye. Én ha a DI-DTI motortípust meglátom mindenkit óva intek attól, hogy ezekből vegyen. A későbbiek biztos jobbak, de én nem lennék tesztmadár.

Az EGR szelep és az egész működésért felelős vákuumrendszer kritikán aluli. Rengeteg utánajárás és költség a javíttatás, már ha sikerül megtalálni a hiba forrását.

Tanulópénznek jó volt, másra nem.

Most éppen a fűtőradiátor adta meg magát, annak szükséges a cseréje. Még nem tudom, hogy bontó vagy új, attól függ mi az ár.

Sokan szídják az ECOTEC motorokat, hogy eszi az olajat. Csipegeti nem mondom, de azért szerintem a motorral önmagában kevesebb a baj, mint a többi cuccal, ami a motorháztető alatt van. Összességében még az olajfogyasztása is jónak mondható. Rosszabbat is olvastam már, az 1,6-os, 1,8-as benzinesekről, amik 3-4 liter olajat bezabálnak 10 ezer alatt. Nekem fél liter ment el a legutolsó olajcsere óta, 3 ezer km-ert jelent. És ennek a fogyasztásnak java része a legnagyobb téli hidegben ment el, rövid(ebb) távokon.

2012. okt.:
Elkezdte enni a vizet, ez volt az utolsó csepp a pohárban és eladtam.
Sokszor eszembe jut, de túl nyűgös volt vele az élet. Havi szinten szerelőt látogattam.

Hibalista

- Első lengéscsillapítók, első spirálrugók, első stabilizátor szilent, hátsó szilentek, levegőszűrő, hosszbordás szíj+feszítő görgő, termosztát, pillangószelep szabályozó szelep, kiegyenlítőtartály, légtömegmérő - -

Ide hordtam szervizbe

Több szerelőm is van, attól függ az ország melyik részén tartózkodom:)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 295500
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Fabia 1,9 tdi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)