A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2,0 DTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Költséges, és mégsem luxus

Szöveges ítélet

Az autón rendszeresen elromlik valami és évi 100,000 Ft. körüli összeg csak a hibák javítása + a járulékos költség, kopó alkatrész csere,... stb.
Ennek ellenére a legvéresebb torokkal is hazavitt. Ha csak 90 km/h-val, de akkor sem hagyott ott.
A motor nyomatéka tűrhető. Hatalmas lyuk tátong a 2000-es fordulat alatt. Amikor beindul a turbó helyrejön minden.
180 km/h-val mentem vele leggyorsabban egyszer. A 140-150 km/h-t tartósan jól bírja pályán, de a rossz út örök átok marad. Úthibákon bobálja a farát, mint valami ...
5 l-es fogyasztást egyszer értem el nagyon hosszú úton. A 6 l fogyasztást országúton hihetetlenül stabilan tartja. Se több, se kevesebb. Városban 8 l körül kostolgatja a dízelt.
Az olajat 5,000 -enként 0,5-1 liter között kell utántölteni, változik az igénybevételtől.
Végülis strapabíró, alapvetően megbízható, de nem hibátlan autó.
Meg kell tanulnia az ő nyelvén beszélni, mert nem adja be könnyen a derekát.

Hibalista

- - Klíma alu csöve szép lassan elkopott a hozzá érő alkatrészekkel súrlódva. Következménye gáz elszállt, javítás csőcserével 60 e Ft. lett volna, de 20 e Ft.-ból hegesztéssel átmenetileg (már 1 éve) megúsztam.
- - Féktárcsa nem koptt el, hanem inkább fogta magát és elrepedt. Időben észlelve és cserélve. Ez volt a legolcsóbb javítás.
- - Váltó egyszercsak kifeküdt. Kintről komplett utángyártott váltóval 100 e Ft.-ból helyrepofozva ( 3 éve Opelesen lötyög, de viszont jó)
- - Ventillátor motor kifeküdt. Szénkefél elkoptatták a kollektorokat. Csak a digitklímásé jó. Kettő fajta van és csak az egyik felel meg (az enyébe Delfi). Kivétel és betétel egy-egy nap. Használt ventillátor motor felhajtása 1 hónap. Összesen 30 e Ft., de ugyanez gyári villanymotorral 1 hét javítási idővel 65 e Ft. lett volna.
- -Turbó vákumcsöveinek érzékelője kifeküdt. A csövek ledugózva, így is tökéletesen működnek. A vákumcsövek néha lecsúsznak, és akkor a 2000-es dízel max 90 km/h-val tud menni, mint egy nyugtatós csiga.
- -Negyed évente egy-egy izzó. Kizárólag tompított.
- -A kocsi a falcokban több ponton rohadásnak indult.
- -Szilentek állandó cseréje nem érdekes, mert ezzel az autóval jár.
-
- Minden nem tudok felsorolni. Idén háromszor voltunk szervizben egy-egy hetet.
- Az autómra eddig minden évben kb. 100,000 Ft.-ot költöttem, csak azért, hogy működjön, menjen, semmi extra, semmi karosszéri javítás, csak a motor és annak elektronikája és szigorúan a kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

nem a szerelőben van a hiba

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Forman Következő autója? egyelőre marad a Vectra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)