Jó társ a mindennapokban
Szöveges ítélet
Összeségében negyon jó kis auto,soha nem hagyott cserben hazáig mindig elment.Ennyi km-nél ennyi hiba szerintem nem olyan sok,mindegyik tipusnál akad valami,hibátlan auto nincsen.Hátso futomüve gyengére sikerült mindig kimennek a lengökarok szilentjei,az elsö futomüve szinte elnyühetetlen.Mindig elsőre indult még a legnagyobb hidegben is.Kicsit gyengécskének tünik a 82LE de nyomatékos jól lehet vele autozni,pedig nem vagyok urvezető.Fogyasztása mindig 6-7 L lehet 5-5.5 is de akkor 90-100-al kell menni ezt egyszer probáltam,mindig 120 felett megyek max.városba nem pályán a 160-at szereti 180-ig lehet vele menni,fölötte nem érdemes.Megvenném mégegyszer!
Hibalista
- 2002-ben 170000km-rel saját magam hoztam külföldről,itthoni árától jóval olcsobban első hiba 200e-nél légtömeg mérő,szereztem gyári ujat 40ért,aztán turbo szab.elektromos vákum szelep 25e,klima hüttő kilyukadt 26e+10e a töltés,220e-nél kifogyasztottam a tankot felkapott minden koszt 2honap kinlodás után kitisztult a renszer kb.20L tisztitó adalék után"sose hagyd kifogyni a tankot",250e-nél elrepedt 1 vizcső a hőfokmérő 93 fokot jelzett nem gondoltam rosszra mentem vele 30km-ert,utána néha jobban melegedett,kiderült hengerfejes,jol elvetemedett,sikolás,stb.80e,260e-nél hosszbordásszij feszitő 25e,270e-nél vezérmülánc csere elkezdett hangosan morogni 20e,280e-nél elkezdett sipolni a turbó bontott 40e-ért,egy alsó talpas és számtalan hátsó legőkar szilenten kivül eddig más baja még nem volt,az adagoloval még nem volt bajom.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam és ha esetleg nem ment valami opel szalonos barátom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 310000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | Opel Vectra C GTS 1.9 cdti 150LE. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
