Jó, nagyon jó, CSAK NE MENJ TÖNKRE MÉGEGYSZER!!!
Szöveges ítélet
Ez egy 1999-es magyarországon forgalomba helyezett 2.0-ás DTI, már a 101 le-s motorral a digitális klímás változat. Nagyon jó autónak tartottam a Vectrát, hiszen megvettem, mikor cserére került sor, de azóta megváltozott a véleményem. Talán az autó betegségeihez hozzá lehet szokni (futómű szinte helyrehozhatatlan, horvátországi nyaralás során történt kisebb "üzemzavar"), de mikor az autó szívinfartust kapott, akkor majdnem én is. Veresegyházáról hazafelé télen -2 fokot olvasunk a műszerfalról, este 10 óra, egyszercsak nyekk! ??? Hazavonogatás, aztán szervízbevonogatás, majd a jóhír a TECII vizsgálat után: ADAGOLÓ!! Príma. Rohangálás hol, ki, mennyiért. Kecel, Kecel, Kecel, mindenki csak Kecelt mondja BOSCH szervíz, csak ott és sehol máshol vagy bontott. Oké Kecel. Hívom Kecelt. Egy kedves hölgy mondja semmi baj van megoldás. Megörültem. Megoldás: ha az adagoló sorszáma 003,004,016 akkor 270.000,- ha nagyobb 460.000,- és csak leszedett adagolót várnak. Csere + némi pénz (lásd. előbb) és mehetsz haza mókolni. Szívroham II. Bontós ismerősőker ráfektetüük a történetre és végül lett egy 004-es (ügye nem mindegy!!) 120.000,- Ft-ért. Bontott vagy nem bontott, ez itt a kérdés!?!? 120.000,- vagy 270.000,-, HMMMM??? Nem biztos vagy a biztos???? Lett a nembiztos, mert a difi nem kicsi. Végül kb.: 190.000,- Ft-ba lett a csere. Jó buli volt, vas 3 hétre kilőve.
Egyébként szeretem, mert mint autó nagyon jó. Elfogadható a motor teljesítménye, 160-170 km/h tartható vele, 3600 1/min környékén még nem nagyon prüszköl. Nem melegszik sem pályán sem dugóban, pedig lát mind a kettőt nem is keveset. Klímája 10-ből 11-es. Napon lévő forró kocsit 5 perc járatás után alapjáraton lehűti, mondjuk nem az automata fokozattal, mert az nem lehet jól belőni. Opel és márkán belüli évjárata szinten igényes megoldásokkal lehet találkozni a beltérben, ill. a használt anyagok elég strapabíróak.
Összegzés képpen szeretem az autómat, CSAK NE MENJ TÖNKRE MÉGEGYSZER!!!
Hibalista
- ADAGOLÓ!!!!! Szinte minden darabban 150.000 km környékén elromlik. Típushiba, nem kifejlett konstrukció.
-
- Futómű. Jó, kemény, de mégis kényelmes. DE!!! Évente kb.: 100.000 Ft minden szilent cseréje. Egyszerűen gyenge és tönkermegy.
Ide hordtam szervizbe
Barátom
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Opel Puchele
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 139000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | C 250 D | Következő autója? | valami japán az tuti |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
