Ha sokat akartok költeni és keveset élvezni az autózást
Szöveges ítélet
Megvettem 2 évig semmi gond nem volt vele,de utána:leállt menet közben a kuplung kinyomása után,Lambdaszonda csere, ok fél évig.Szonda megint elromlott csere megint de nem lett jobb tőle másnak is baja lett de senki nem tudja megmondani mi a baja!Sebaj megy amíg megy de egyszer csak letiltott az IMO 2 hónap mire be tudták indítani 15000 Km-rel (3 hónappal)később már egyre jobban fogyott a hűtővíz,hófehéren füstölt,hengerfejtömítés kiment.Vezérműszily levesz kiderül vezérlést is cserélni kell süvítenek a vezetőgörgők(ott voltam a szétszedésnél),érdekes 50 000Km-rel ezelőtt cseréltettem direkt gyári cuccokat rendeltettem bele(láttam)a vízpumpának is hangja van csere+a tömítések ok kész nem is túl drága 105000 Ft de még mindíg szar és már kezdem elveszteni a türelmem!Sokat eszik 2literrel többet mint amikor hengerfejes volt(10l-t)ingadozik az alapjáratom (alapjárati motorom jó)gázpedállal üresben nem tudom megtartan egy fordulatszámon sem!Többet német autó nem kell!!!!!!!Ja és amit még kihagytam,nyikorognak a szilentek már kis bukkanóknál is(majd csere)
Hibalista
- Lambdaszonda csere 2-szer(25000,15000.Ft)hengerfej jav.,vezérlés,vízpumpa105000,egyszer letiltott az IMO
Ide hordtam szervizbe
már nem számolom
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | csak japán ritkán rossz,igaz akkor drága |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
