GT Csajozós
Szöveges ítélet
A modell csúcsverziója,(kivitelben, motorban eggyel lejebb) b?r, automata, klíma, elektromos biz-basz hegy, pont kétszer olyan er?s mint az el?z? autóm, amikor vettem csajozós verda volt, naná, hogy imádom!! Sportfutóm?, rohadtul toleráns, ha akarom kényelmes, ha akarom vaddisznó az úton, csak 210-nél elkezd elfogyni az ereje, és 220-ig éppen eljut, gyorsulhatna jobban, de kurva jó dolog Vele (nagybet?vel) menni és létezni. A hazai utakat nem bírja, de melyik járgány szereti? (Pofátlan dolog volt 11 hónaposan 3,8 MFt-ért megvenni sérülésmentesen, külföldre távozó "szegényembert?l"...hehe)
Hibalista
- 38.000 komplett motor vezérlés, hengerek stb (gyakorlatilag új motor)- de mindez ingyen, pedig addigra már 16 hónapos volt azóta 3 db leöml? 3/2 ingyen gariban, 1 db 56.000 Ft-ért
- 2 Xenon izzó- 16000/db
- Stabilizátor rudak, sportfutóm? alkatrészek ca. 30.000-ként 40.000 Ft
- A többi szokásos szervízdíj.
Ide hordtam szervizbe
OPEL GAÁL- picit drága, de korrekt
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Xsara 1.6 Coupé | Következő autója? | BMW 530d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
