Elnyűhetetlen igásló
Szöveges ítélet
Előtte már volt egy 2.0 16V, amit sikerült bucira törni, úgyhogy úgy voltam vele, hogy jöjjön egy Vectra, az kijön 1500 EUR-ból. Ki is jött, csak aztán még volt egy-két dolog (törött toronyrugó elöl), amit egyből cserélni kellett... aztán hosszú eseménytelen napok helyett apróbb szívások a motorral, lambdaszonda, stb. Ettől függetlenül jött-ment, indult-leállt. Még az E85-öt is bírta, igaz, csak nyáron. Aztán egyszer beleszálltam hátulról egy vonóhorgos (!) Mercedes SLK-ba. Azon kívül, hogy a hűtőrács meggörbült, és a motorháztető kidomborodott (visszahajtogattam...), ment tovább. A Mercis persze vagy 4500 EUR javítást számolt el a biztosítóval...
Azon túl, hogy a napi 100 km ingázáshoz a benzines motor nem volt túl jó választás (aztán jött is utána egy Octavia TDI), teljesen elfogadható kocsi volt, kényelmes, tágas elöl-hátul, csomagtere is rendes volt, annak ellenére, hogy nagyon sose lett kihasználva... az Opel, sose kopel szlogenre maximálisan rászolgált nálam. Mivel én Golfnál kisebb kocsival már nem vagyok hajlandó közlekedni, ez pont a megfelelő méret volt számomra.
Hibalista
- Alapjárati dolgok, a beszívó traktus lefúvó furata folyamatosan koszolódott, ez jelentősen befolyásolta az alapjáratot, így voltak hullámvölgyek amúgy nem rossz konstrukció, csak az X18XE1-es motort kell kerülni.
Ide hordtam szervizbe
First Stop Brakel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra 2.0 16V CD | Következő autója? | Octavia 1.9 TDI Elegance |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
