Egy klasszikus darab
Szöveges ítélet
A fiatal kora ellenére fellép? kormánym? probléma ellenére szeretem az autót, a 99-es ráncfelvarrás kicsit machosabbá tette az alakját, de még mindig megmaradt a klasszikus autó forma. Shell V-Power benzinnel rendszeresen etetve az autó 8-8,5 litert eszik. SZVSZ ez egy 1,8-as 16szelepes 126 LE-s motortól nem rossz. Negatívumok: az üléstámla rendszeresen elállítódik, (ugyanez fennállt az el?z? F Astrámnál is), hidegen hangosan zakatoló motor, gombok-kapcsolók kissé nehezen járnak. Egyéb pozitívum: 2001-t?l Z jel? motorokkal szerelt változatok szervízintervalluma 30000 km.
Hibalista
- Kormánym? 3 éves kora után beadta a kulcsot, márkaszervíz egyben cserélte volna 350000 Ft-ért, egy Bp-i szakcég felujította 60000 Ft-ért. Nem mindegy.
- Légkondi cs? valami gumicsatlakozásnál kidörzsöl?dött. Állitólag tipushiba. Egy új 40000 egy felújított 10000 Ft + a szerelés, gáztöltés
- Lambdaszonda csere
- Kipufogó torok elrepedt
Ide hordtam szervizbe
Opel Arany Szeged
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra 1,6 GL | Következő autója? | Honda Accord |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
