Egy életre kiszerettem belőle
Szöveges ítélet
Az autóról mindenek előtt tudni kell, hogy 2005 óta a feleségem szülei használták. Rendszeresen karban volt tartva, nem spóroltak semmin. A mi családunk 3 éve kapta meg, mivel vettek egy BMW-t helyette. Előtte még nem volt Opelem, de nem is lesz soha többet az tuti. 2-3 havonta a szervizbe hordom azóta, a hűtőfolyadék szintjének lecsökkenése többször előjött rajta, amire nagy nehezen meg tudták csinálni. A Mátrából alig tudtam vele lemenni egy szerelőhöz...Az olajszint, a klíma , a kipufogó rendszer hibája szintén előjött többször is... Ilyen autót én bevallom nem láttam, amelybe örökké kell valamilyen folyadék öntögetni. Vicc! Az autó piaci értéke most kb.550-650 ezer Ft között mocorog. Óvatos becsléseim szerint 350-400 ezer Ft-ot bele is toltam már a szervizbe a 3 év alatt, úgy hogy összesen mentem 30 ezer kilométert. Próbálok most megszabadulni tőle, de előtte még szervizbe viszem, mert újabb hibajelzésem van...az autó pedig nem akar menni. Soha, de soha többet Opelt. Előtte volt egy Ford Mondeom, azzal egy év alatt semmi baj nem volt. Azz megelőzően egy VW Polom volt, 2 év alatt kétszer kellett a kötelezőn kívül szerelőhöz vinni.
Hibalista
- Klímakompresszor,digitális klíma kijelző, termosztát, hűtőrendszer, olajhűtő tömítés, olajdekni tömítés, olajteknő tömítés, ABS jeladók, fényszóró izzók, kipufogó rendszer
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Toledo |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
