A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1,6 16V GL CARAVAN 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Bárcsak apámra hallgattam volna!!!

Szöveges ítélet

Vérbeli Opelesnek vallottam magam, más márkájú autó megvásárlása meg sem fordult a fejemben. Elsősorban anyagi okok miatt választottam a B Vectrát, bár nem tagadom tetszett is a külseje. Nagy szerelemmel indult a mi kis kapcsolatunk, de az eladás után már nem hullajtottam érte könnyeket, inkább egyfajta boldogságot éreztem, megkönnyebbülést abban a pillanatban ahogy elvitték. Mindenképp szeretném kihangsúlyozni, hogy még a széltől is óvtam az autómat, garázsban tartottam, finoman bántam a gázpedállal, ami azért nem olyan egyszerű egy 1,6os kombi Vectra esetében, mert elég lomha. GL típus volt, nagyon rövid váltóval, pályán 100-as tempónál közel 3000-et forgott, nem csoda, hogy még ott sem tudtam a fogyasztását 9,5-10 liter alá levinni. Ha egy kicsit jobban odaléptem neki, a benzin fogyasztása nem igazán változott, viszont sokkal több olajat evett. Mikor megvásároltam az olajfolyás még nem volt kialakulva a motortérben, de még ennek ellenére is 1000 kilóméterenként rátöltöttem 1 litert. A későbbiekben ez a szintű olajfogyasztás csak növekedett.
Egy kisebb vagyont ráköltöttem a futóművére, pedig nem földutakon használtam. Két körben gyakorlatilag a lengőkarok kivételével mindent kicseréltettem benne, kivéve a hátsó lengéscsillapítókat, ugyan is olyan szinten elvolt rohadva a hátsó két torony, hogy inkább lemondtam a cseréjükről, és elviseltem a folyamatos kopogást és csillapítatlanságot. Ennek ellenére az eladás pillanatában is komoly hibákkal küzdött a futómű. A kocsi abszolút sérülésmentes volt, nem egy korábbi karambol utóhatása a tornyok rohadása.
Mikor megvettem már akkor tudatában voltan annak, hogy a tárcsákat, betéteket elöl-hátul cserélnem kell. Megtörtént a csere de sokat nem változtatott a fékhatáson.
Kuplung és kinyomó szerkezet cseréje.
A klímakompresszorom a nyár legmelegebb napjaiban felmondta a szolgálatot. Elszaladtam egy klímáshoz, abszolút korrektek voltak, ők lebeszéltek a javításáról, cseréről.
Ami műanyag az utastérben található az mind nyikorgott, recsegett. Borzasztó zavaró volt.
A csomagtartó méretére nem lehet panasz, hatalmas a hely. A külseje és még egyes belső elemei az autónak még mai szemmel is kimondottan tetszetősek. Az enyém elég jól felszerelt volt a korához képest (pl:multikormány) de valójában semmi extra. Nem egy komoly autó benyomását keltette. A kocsi egészének a minősége elég alacsony, annak ellenére hogy ugyebár ez volt majdnem az Opel "csúcs" a 90es években.
Egyáltalán nem bíztam meg benne, még egy balatoni út során is sokszor megfordult a fejembe, hogy vajon most miért hagy az út szélén?
Összefoglalva bánom már, hogy a Vectra mellett döntöttem, és szegény kis F Astrámat eladtam. De leginkább azt bánom, hogy ezek után rá sem merek nézni az Opelekre. A leendő Vectra tulajdonosoknak csak annyit szeretnék üzenni, hogy 1,6 GL-t felejtsék el. Inkább vegyenek egy jól bejáratott F Astrát, és könnyebb lesz az életük.
A kocsit 2010 őszén vásároltam 700.000 forintért, három évig használtam, ezalatt az idő alatt a kötelező szervízelésekkel együtt még ugyan ennyit ráköltöttem. Pár hete adtam el 400.00 forintért. De hát ennyi az ára, hihetetlen értékromlás, borzasztó nagy bukás :) belegondolni is fáj.
Édesapámnak volt egy ilyen Vectrája. Ö szeretett volna lebeszélni erről a típusról. Nem hallgattam rá. Megbántam!!!

Hibalista

- 3 év alatt az AC pumpa kétszer, önindító, kuplung, futóművön mindíg volt mit csinálni, olajfolyás a szelepfedél tömítésnél, illetve a hengerfejnél, klíma kompresszor, elektromos ablakemelő motor (bal első), generátor (töltés jelző lámpa random felvillanásai)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Astra F Következő autója? Golf V
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)