A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 1.6 16V Z16XE szedán Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az öreg szedán, és ami mögötte van

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? :)
Első autóm egy 1992-es F Astra volt az alap 1.4 60LE-vel full fapad (se szervó, se ABS, se klíma, se elektromos ablak), amit 2015-ben vettem meg. Nem kellett volna, úgyhogy rá 1 évre, 2016. júniusában vettem meg a mostani autómat.
Ő egy 2001-es gyártású Opel Vectra B 1.6 16 szelepes benzines motorral (101 LE), Elegance felszereltséggel, röviden: klíma, el. ablakok elől, ABS, digitklíma, 4 lufi, úgy a kötelező minimum. Első(!) tulajdonostól, vezetett szervízkönyv, gyönyörű állapot, nem is kellett több :)

na, de hogy "népítéljek" is: egyszerre szeretem és nem az autót.
Mit szeretek benne:
- a formája. Én nagy szedán-fanatikus vagyok és szerintem erősen benne van a top 3-ban a formája az összes Opel közül. Imádok ránézni, parkolás után MINDIG visszanézek rá. Jó kiállása van szerintem így 2018-ban is.
- kényelmes, legalábbis nekem, nincs sok oldaltartásuk, de hosszabb távon sem cipőkanállal szedtek ki belőle.
- az 1.6-os motor nem egy vadállat, de kényelmesen mozgatja a kasztnit, jól megpakolva vagy több személlyel azért már érezni a kakaó hiányát.
- helykínálat: hátsó sorban sem kell nyomorogni, oké, nem lehet táncolni benne, de még senki nem panaszkodott. Csomagtartó jó nagy, mai autók némelyike megirigyelhetné az 500 liternyi helyet.
Amit NEM szeretek benne:
- futómű: kicsit imbolygós, sportos kanyarodásra nem való, de nem is erre találták ki ezt az autót, aki ilyenre vágyik, vegyen i500-at (ha talál)
- karosszéria: hát igen, mint mindegyik régebbi Opel-t, ezt is szereti a rozsda eszegetni, főleg ajtók alja, küszöbök, sárvédő ívek hajlamosak rá. Vásárláskor nagyon alaposan át kell nézni az egész karosszériát.
- váltókar: a mérete még nem is lenne rossz, de kicsit hosszú úton jár, gyors váltogatásokra nem igazán alkalmas.

Röviden ennyi. Még a jövőben talán folytatom a történetet. Még marad egy pár évig. Talán :P

Hibalista

- A kötelezőkön túl: - 2016: klíma engedte a gáz, csőcsere, töltések ~60-70ezer - 2017: ECU és akksi tökrement egy kedves nyest által, ~160ezer, karosszériázás (jobb oldali ajtók, hátsó sárvédő ívek) ~60ezer, első fék felújítása (tárcsa + betét) ~50ezer - 2018: eddig kormánymű felújítás ~160ezer

Ide hordtam szervizbe

Gemenc Autóház DunaföldvárNem a legolcsóbb szerviz, de mindig lelkiismeretesen javították.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F 1992. 1.4 60LE Következő autója? Vectra C
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)