Az asszony kevesebbe kerül......
Szöveges ítélet
......És akkor vettem egy Astra kobit....szép volt jó volt, 1.8 as, ment is jól....a gatyámat leette cserébe.....gondoltam elég volt, és becsere egy fiatalabb Vectra kombiba, mégiscsak haladjunk a korral. Naggyon tetszett, formára mai napig szép, kis extrákkal, mint egy mutatós alufelni, még mindig van helye egy falusi lakodalmas menetben:) Az én példányom tele volt extrákkal, gyakorlatilag minden amit akkortályt beletettek, szóval kényelmi igényeimet maradéktalanul kielégítette. Belsőtér kifogástalan, bőven elfértünk (3 gyerek), csomagtartó ugyan kisebb mint az astráé, de igy is nagy. A klima isten, a tempomat ügyes, és vakításnak a gyári teló is kasza. Nagy is volt az öröm, még garázst is béreltem neki. A hálátlan dögnek.
Akkor....típushiba az adagoló....jobb ha mindenki tudja...van hogy megáll és többet soha, van hogy csak ménes redukálás van. Nekem a második jutott. Adagoló javítás létezik, 250.000 ft. Kössz kihagyom. Bontott van, 120.000 ft...Vettem....nem rá való volt. Amit ki is derítettek szakszervízben, miután rátették és nem indult. Aztán meguntam és ugy használtam.
Ami azt jelenti hogy rendelkezésre áll kb 70 ló, viszont a fogyasztása 7,5-8. Haller...fekvőlámpás merkák aláztak....
Adagoló ennyi....
Futómű.....soha autóba annyira xar futóművet nem tettek mint ebbe....félreértés ne essék, ha rendben van, akkor nagyon jó, de az folyamatos legó....nincs az a pénz hogy 1 évnél tovább bírja, esetleg ha 155R13 van alatta....a gyári mérete az enyémnek 205/55R16 volt. Nem én találtam ki, ezzel szerelik. Megöli a futóművet. Mindig kottyan löttyen, és lehetetlen beállítani, megcsinálják, megyek egy kört, visszaállok, és rossz. Vagy nem fut egyenesen, vagy a kormány ferde, vagy húz. Hangsúlyozom, télen, 185/65R14 el javul. Akkor minek tesznek rá akkorát? Oké, mutat.
A másik.....A szervó.....kikopik....gondolom a kerekek mérete miatt az is...kicseréltem, ugyan az olajat nem nyomta el, de könnyebb nem lett, és továbbra is nyöszörgött. Igazából a tipusnak nem jellemzője az erős szervó....kitárgyaltuk sorstársakkal, hidegen jó....aztán ahogy az olaj bemelegszik, elfogy....
1999 ben az Opel nem hallott még a mártott kasztniról. Félelmetes.....hát rohad....tető vége, sárvédő ívek, csomagtartó....küszöbspoiler nagyon szép, alatta minden megmarad, szanaszét rohad.
Nem tudtunk ugy nyaralni menni, hogy ne kellett volna szervizelni a vasat külföldön. Általában a vákumkör szakadt meg valahol mindig....anyagra kb 200 ft ot fizettem, de 1.5 óra míg megtalálják hogy az hova kell...és az a drága...
Van valami pillangószelepsor a szívórészen....ha kicsigáz igy áll, ha full gáz amúgy áll....szal okosság. Mivel járművem vigyázza az élővilág oxigéntartalékát, 25x megetetik vele a kipufogógázt.....eredmény, 1 hónap után ugy összerittyósodik belülről, hogy a szelepsor nem tud mozogni....semmi változást nem érzel, csal ez van....hurrá.
Vezetőfelöli ablakemelő kikopva, csak csere.....anyagminőség kiváló.
Ajtó csapok nullák, fél év és lötyög.....de legalább olcsó.
Kipufogó lerohadt, de az mondjuk más autón is, azért nem is fikázom.
Soha nem tudtam annyira vastag lenni hogy minden jó legyen rajta, akkor sem ha az adagolót nem számolom.
Mindig ugy jöttem el a szervizből hogy zsiroztam a következő találkozót.
Működött, használtuk, még szerettem is mert tetszett és kényelmes volt. De mindig volt valami hibája....
Motor tényleg világbajnok, mert azzal nem volt gond...aztmondják nincs feljegyzés hogy valaha meg kellett volna bontani akár egyet is..
Pénz kell hozzá és kompromisszumkézség....
El kellet adnom egyéb okok miatt, akkor nem sajnáltam, most meg már pláne nem....a gyerekeknek hiányzik, azok szerették, és öszintén énis.....kicsit buta volt, sokba is került, de nagy melle volt, jól öltözködöt, meg lehetett vele jelenni, és jólesett az ölelése:))
Lehet hogy csak én csiptem ki a tutit, és lehet hogy ez egy nagyon jó autó.....nekem többet soha.....de talán még opel se...bár azt mondják az ujjak már más szellemben készülnek....hmmm
Hibalista
- Szervó, futómű, adagoló, kipufogó, ablakemelő........
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra 1.8 | Következő autója? | AUDI 80 1.9 TDI |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
