A megbízható társ
Szöveges ítélet
2004 nyarán pillantottam meg egy ismerősöm műhelyében. Furcsamód, csak azért kerestem, hogy az előző A Vectrámban kuplungot cseréljenek. Azonban Ő közölte, hogy eladó az autó. rögtön döntöttem, megveszem. Persze már sérült volt (gazdasági tk.) így 1.7 millióért kaptam meg teljesen megjavítva. Nagyon örültem neki, a javítás jól sikerült, a hézagok passzolnak, a futómű szintén remek.
Az 1.8-as 115 lóerős motor nagyon jól húz, könnyű vele előzni, és autópályán is lehet tartani vele a 160-170-es tempót. Városban kb. 10 liter lehet a fogyasztása, de ekkor már beszélketünk dugóról is. Átlagban 7-8 liter körüli a fogyasztása.
A 62 ezres távban van egy olasz és egy görög nyaralás is, négy személlyel és teli csomagtartóval. A fogyasztása itt is kb. 6-8 liter között mozgott, pedig görgben elég komoly szerpentineket mászott meg.
Sohasem hagyott cserben, mindíg elvitt oda, ahová akartam.
A futóműve nagyon jó, pláne, hogy 16-os kerék van rajta 205-ös gumikkal. Sohasem csúszott meg kanyarban.
Fék: kicsit lent fog, de nem volt vele gondom, mindíg meg tudtam állni vele.
Motor: Ecotec, kicsivel több olajat fogyaszt, mint a többi hasonló kategóriájú motor, de nem vészes. Szereti a minőségi olajat (a gyárit nem).
Karosszéria: szerintem egy jól eltalált tervezés eredménye, főként a tükrök íve a motorháztetőben.
Hibalista
- szilentek nem bírják a hazai utakat, akkumulátor, bal kormány összekötő, EGR szelep, hátsó és középső kipufogódob, feszítőgörgő csere 30 ezer Ft,
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz vittem minden alkalommal.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 101000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | vectra 1.6i | Következő autója? | Vectra GTS 3.2 V6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
