Zsír kis Opel Vektra 2.0i
Szöveges ítélet
Nos azzal kezdeném, hogy sok autóm volt már(Trabant,Skoda,Lada,Kis Polski, VW Poló, Wartburg, Opel ascona) Némelyikb?l t?bb is, de a Vectrámat nagyon szeretem! Míg az Ascona sok gondot okozott , 2 és fél év alatt ,nem kevés pénzt felemésztve, addig ennél a Vectránál jut PÉNZ a Tuningokra! Ez a nem mindegy! A 2.0i azegyik legeltaláltabb fejlesztése az OPEL-nek! Vezérm?szíj szakadás esetén nem veri szét a szelepeket és a hengerfej teljes felújjítása így elkerülhet?! (Ascona 1.8E) nem ilyen! tapasztalatból tudom! Ezenkívül kényelmes ,és nagyom megbízható! Az autóm most lépte át a b?vös 200000 km olajfogyasztása még mindig szinte nulla.10V40-es olajat szereti a legjobban.Szerel?k szerint akár 350-400000 km is elketyeg.Kényes a fékekre,igényli a jó fékbetétet.(Textar,Brembo félkemény)A 116 le.könnyen növelhet? (direkt sz?r?,sportdob,gyertyák,vezérm?tengely)olcsóbb mint egy Japán csoda,de szerintem legalább olyan jó.Fogyasztása elfogadható kb.8 liter,hosszú pályán mentem vele 6.2,négy személy+csomag.Szerinte zsír kis autó,soha rosszabb ne legyen!
Hibalista
- Hátsódob cserére szorult ( 9000e FT) Bal els? elektromos ablak emel?szerkezet (Kb 5000e FT) Alapjárati motor nem szabályzott (össze-vissza járt) tisztítással magjavult! Jobb hátsó ajtó centrálzár elektronika döglött! a mai napig ! F?t? motor megállt, de csak 1dióda csere és 3éve megy rendületlenül. Hátsó kerékagy csapágyak csere (Kb 6000+munkadíj) Bal els? féltengely ültetés után morgott ,csere (7000e FT +M.díj ) a többi már csak TUNING kérdése!!!
Ide hordtam szervizbe
AutoNet gyorsszervíz CSEPEL
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 66000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ascona 1.8E | Következő autója? | Opel Vectra 2.0 16V vagy Astra 1.8 Turbó |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
