VECTRA 2.0 i 1993. nov. C20NE
Szöveges ítélet
Úgy indultam el kocsit venni a párommal, hogy bármit csak Suzukit, meg Opelt ne. De amikor megláttam ezt a verdát, akkor leesett az állam hogy egy 1993-as kocsiba ennyi minden van. Akkor már nem is érdekelt a márka. Kipróbálás után pedig már úgy száltam ki a kocsiból hogy ez kell nekem. Felszereltsége az mennyei. Csak néhányat sorolok fel. Digitális klíma, elektromos napfénytető, elektromos ablakok, színezett üveg, ülés magasság állítás, vonóhorog, fedélzeti commuter, 4db téli gumi felnin stb. Az üléseken senki nem ült, csak a vezető ülésen, még rajta volt a fólia helyenként. Vezetett szervízkönyv. Na ennyi elég is volt hogy megvegyem. Tehát megvettem. Megérte az árát mert utána néztem hogy a felszereltség kétszer annyiba került akkor mint amennyiért vettem. Most 17 éves és a motorjához még nem kellet hozzányúlni. Pedig én aztán nem sajnálom mert nyomom neki ahogy csak bírom. De még így is csak 8-8,5 L/100km. Nem tudok vele többet megetetni. Igaz nem sajnálom tőle a minőséget se mert 100-ast szoktam tankolni (drága de jó) de ettől megy is mint az állat. Többször megjártam vele külföldet is, meg az országot is de egyszer se hagyott ott. Most hogy gyerekem van már nem száguldozok csak nyugodtan járok vele így 7-7,5 L/100km. De volt már hogy hosszú úton kijött a 6,5 L/100km. Ez nem is rossz egy 17 éves 2000 ccm benzines kocsitól ami már 310.000km-t megtett. De ezt a legendás C20NE motor tudja. Több külföldi oldalon olvastam hogy ez még semmi ennek a motornak. Volt egy cikk hogy 1.000.000 km-t mentek ezzel a motor tipussal gond nélkül. Nekem még van mit mennem. Nagy kényelmes belseje van 4 felnőtt akár 24 órát üljön benne. A csomagtartó sem kicsi 500 liter. Na ebbe lehet pakolni. Utánfutóval mikor mentem, akkor vettem észre a futót, ha belenéztem a tükörbe mert a teljesítményen nem tapasztaltam a plusz sújt. Pedig csak 8 szelepes 116 LE. A 16 szelepes 150 LE. Na ennyi. Én szeretem a verdámat. Ez egy hűséges társ. Tehát én is az leszek. Nem tervezem a cseréjét. Minden időben, minden helyen megállja a helyét. Legyen az tél vagy nyár. (-10 fok alatt fiatalabb diesel, benzines kocsikat én szoktam behúzni reggelente ezért szoktam elkésni) Legyen az város vagy autópálya. Öreg autó de ki van fizetve, na meg nem egy utolsó darab. Meg lehet vele jelenni. Jó hosszú. Na meg hó fehér.
Hibalista
- Semmi csak a szokásos dolgok olaj csere, levegőszűrő csere, szíjjak, izzók de ez mind fogyó eszköz. 16 éves korába lett ki lakatolva de csak javítóívekkel. + festés a javításon.
Ide hordtam szervizbe
Nagy József Sarkad zsaró utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 245000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | NEM TERVEZEK MERT JÓ EZ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
