A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1988-1995)

Vectra 2.0i GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerettem, de nem 20 éveseknek való kocsi

Szöveges ítélet

Szerettem mert nagyon lehetett vele alázni, nem nézték ki belőle hogy így megy... húzott 110 lovas tdi-ket megevett 160-170ig, utána azért a dízel power tudta tartani a lépést...
Utáltam a nagyon hosszú váltóját, városban komolyan mondom még a 3. is sok volt neki.... 170ig kiment 3asban!!! Országúton is a 140 volt a jó utazótempó. Pályán 180-190es utazó zokszó nélkül 10 literből megvolt! Hiába nagy autó inkább csak 4 személyes, mert középen nagyon kemény a hátsó ülés. Kaszni tipikus helyeken rohadt de jól bírta a kiképzést.
Elektronika rettentő gyenge, ami Bosch :DD de tényleg. mással nem volt gond.
Csomagtartó atomnagy, de egy 70 centis tv csak az anyósülésen tudott velem hazajönni doboz nélkül. Szégyen.... igaz az enyém 4 ajtós volt, 5ös biztos praktikusabb.
Fogyasztás városban kb 10-10,5 lityi, kint 140nél telerakva is 7,5!!! Szóval országúti fogyasztása igen jó! 100nál meg ilyen 6 literből elvolt szóval tökéletes volt ilyen téren.
Utánfutót is nagyon jól vitte, úgy hogy volt rajta egy motor meg se kottyant neki a 180.
Szerettem végülis, de nagoyn jó árban meg tudtam tőle szabadulni szerencsére.
Nagyon időszerű lett volna egy kasznizás, és az elektromos dolgaitól féltem már /lambda szonda, benyapumpa, motorvez elektronika.../
Kiváló motorja meg tartós futóműve miatt egy Calibra lett az utódja szintén C20NE mocival csak kicsit fiatalabba. Itt eddig /kopp-kopp/ elkerültek az elektromos hibák.

Hibalista

- kerékcsapágy 7ezer, fékbetétek szintén 7, vízpumpa, motorvezérlő elektronika komplett, bontóba occsóér lett bele, fordulatszám jeladó bontva 4ezer

Ide hordtam szervizbe

Kapuvár, magán szerviz, nagyon jó!!!
Olcsó, gyors, csak néha kicsit felületesek de elégedett vagyok nagyon.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kadett 1.3S Következő autója? Calibra szintén C20NE mocival
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1988 (1988 - 1995)

További ítéletek (245 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)