Sokba van, de ez nem a bankoké
Szöveges ítélet
2003 májusában cseréltük le a jó kis 120-as skodánkat mostani 4 ajtós vectránkra. Mondanom sem kell, ég és föld volt a különbség a 2 autó között. A skoda után egy álom volt vezetni ezt az járgányt. Bár azóta emlegettem egy párszor:amíg a skoda volt, mindig maradt pénzem a hó végén. Már az első évben jelentkeztek a hibák. Valamiért örökké szivárgott a hűtő. Kiszerelték, megragasztották, később rájöttünk, a kiegyenlítő sapkájával volt gond. Két hónap múlva a leghidegebb télben elromlott a fűtés. Megjavították 60000-ért. Amit lehetett magunk cseréltünk ki. Olaj, szűrő, tömítések, fékmunkahengerek, kisebb karosszéria munkákat is megcsináltunk. Három műszakin ment át nálunk eddig és csak a legutóbbi előtt kellett kicserélni rajta a jobb oldali küszöböt. Klíma is van benne, de ha szeretnénk hogy érjen is valamit az belekerülne símán vagy 50000-be. Jó, hogy ilyen nagy csomagtartójuk van ezeknek, ha jól pakol az ember akár még el is költözhetne vele. Alapjába véve nem költöttünk rá túl sokat a 4 év alatt. De ha jobban megnézem a skoda 5 évi javítása kevesebbe volt mint az opelnél némelyik év. Én azért meg vagyok vele elégedve mert a korához kepest (16 év) jó állapotú. Néha hiányzik a szervókormány de nem túl nehéz tekerni. Más autókhoz sokkal drágább az alkatrész, ehhez meg kapni szinte minden autósboltban. Üdv minden Vectra A tulajdonosnak!
Hibalista
- Fűtés, fesszabályzó, vízszivattyú, 2db féltengely csukló, lambdaszonda, 1db hengerfejtömítés, 2db szelepfedél tömítés, 2db hátsó fékmunkahenger,jobb oldali küszöb cserélye, 1db hátsó kipufogó dob, stb.
Ide hordtam szervizbe
Autóklub
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 148000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Skoda 120 L | Következő autója? | nincs |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
