A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1988-1995)

Vectra 1,7 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagydarab elnyűhetetlen

Szöveges ítélet

Három éve került hozzám a kicsike, életem első autója, sokat nem gondolkodtam mikor mellette döntöttem. Mindenképp dízelt akartam, ismerősnek volt egy ilyen isuzu motoros astra F-je, csak dicsérte. Komfortilag fater kadettjához képest egy álom volt:) Úttartása nagyon jó véleményem szerint, a féket néha kevésnek érzem rajt. Az abs-el nem vagyok télen kibékülve, teszi a dolgát, de látszik még, hogy ez egy kezdetleges rendszer. A klímán (beszerelés folyamatban), légzsákon kívül szinte minden van bent (el.ablak elöl-hátul, elektromos-fűthető tükör, k.p.zár, faberakás, napellenzőkbe világítás, bal elől kapaszkodó:D). A lelke egy 82 Le-s 1,7 turbós isuzu motor. Egy darabig gyári beállítással használtam, de nem szerettem benne, hogy 2400 fordulat alatt nem igen akart menni. Utána elég jól húzott. Beszereltem egy turbónyomás szabályzót+adagolón kicsit állítottam, első próbálkozáskor ebből adódott a hengerfej repedés, mivel a nem megfelelő gumicső alkalmazása miatt nagyobb tempónál elpösszent és felment a nyomás közel 2 bárig, de még így is elment vagy fél évet:D Jelenleg 1,1 báron használom azóta semmi gond, most olyan 2000-től elég jól elindul, úgymond fickósabb lett. Olajcsere ciklust kb. 12ezer km-re lőtem be kizárólag Valvoline Durablend 10w40-et használok, két csere között semennyi olajat nem kell utána tölteni. Fogyasztása 5,5-nél több sosem volt, inkább 4,5-5 liter/100km között mozog. A kötelező cseréken és ezen a pár hibán kívül semmi gondom nem volt vele, sosem hagyott cserben, olcsó az alkatrész, bár a hengerfejet elég nehezen sikerült beszerezni. Jövőben egy kuplung csere szükségessé fog válni. Összegezve ennyi pénzért jobbat nem is igen találhattam volna.

Hibalista

- 1. A legköltségesebb az a hengerfej csere volt, amit az én első autó-tuningomnak köszönhetek. kb. 80ezer Huf - - 2. Generátor feszültség- szabályzó 7ezer - - 3. Taposók javítása (haveri alapon:)) - - 4. Kopó alkatrészek (gömbfej, talpas) ~2ezer/db - - 5. 1 éve a bendix-e is kinlódik, de indul még:)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam, kivétel a hengerfejezés.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 378000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 71000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? A6 vagy golf 4 dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1988 (1988 - 1995)

További ítéletek (245 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)