Bonifác
Szöveges ítélet
Szülőhazájában 97000 km-rel vizsgázott utoljára, 1 évvel később került Mo.-ra. Előttem két tulaja volt, de ők összesen 13000 km-t tettek csak bele. Kb. fél évig állt, ezért sok motoralkatrészt inkább kicseréltem. a kasztnija rozsdamentes volt, csak a fénye mattult el, ezért komplett fényezésen esett át, már nálam. GL felszereltséggel vettem meg, de már GL1/2X. A manuális napfénytetőre gyári elektromos motor került, gyári elektromos ablakemelőket építek bele, új krómos díszcsíkokat rendelek hozzá, a gyári 15"-os görgőkkel elégedett vagyok, jégkék műszerfalvilágítást is tervezek. Nem bántam meg, hogy őt választottam. Elégedett vagyok vele, mind kényelmileg, mind a teljesítményével. Hirtelen rengeteget költöttem rá, de most már csak a kopó alkatrészekkel lehet zűr.
Hibalista
- Szelepfedéltömítés (gyári), hajtókar csapágysor (45000 Ft minden hozzávalóval, de 200.000 km-t kibír), kuplungbovden 3000 Ft (utángyártott), néha kiég egy-egy ízzó
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Opel szakszervíz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Racer GSi | Következő autója? | Opel Vectra B, vagy C, vagy majdani D, lényeg hogy VECTRA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
