Azt hiszem, nyugodtan hívhatom DRÁGASÁGOM-nak!
Szöveges ítélet
Az autót 2001 február 4.-én vettem a bécsi úti autóparkban,1090000Ft-ért.Erősen koszos volt,és egy fa alá volt félreállítva egy csendes sarokban,ez ugyebár nem éppen jó kezdet.megnéztük a párommal,elsőre rendben lévőnek tűnt,de láttam,hogy kell lakatos munka majd rá.Akkoriban ritka volt a használt dízel,és nagyon magasak voltak az árak is,pénz sem volt sok,de részletre vettem meg 2éves futamidővel.A beltér nagyon szép volt,egyedül a vezető oldali ajtókárpit és ülés volt sérült.Ez nem zavart túlságosan.Szinte 0 extra volt benne,csak a napfénytető,a vonóhorog,és a gyönyörű bordó metál fényezés.Az autónak mindenki örült a családban,nagy és kényelmes volt,keveset fogyasztott.A problémák a kókler hozzánemértő szerelők belenyúlásával kezdődtek.Egyszer elkezdett folyni a motorblokk hátuljára erősített fém vízcső,és elvittem egy szervízbe,hogy cseréljék ki.Megtették,de mivel az alkatrész az előző tulajok hanyagsága miatt összerohadt( rossz minőségű fagyállóval töltötték fel a rendszert,) ezért szétszedték a hengerfejet,a vezérlést,minden fontos részt,és az összerakás már nem jól sikerült.Tönkrementek a szelepek,a himbák széttörtek,az egész hengerfejet javítani kellett,a költség tetemes volt.Később az adagolót is ki kellett cserélni,mert szintén az előző gazdái miatt tönkrement.Nagyon sokat mentem vele a munkámból eredően,és megyek ma is,merthogy még mindíg megvan.A vételnél az óra 152000-et mutatott,de a műszeregység egyszer leégett,és nem véletlenül,szét volt pusztítva a fólia a hátoldalán.Akkor a műszert szétszedve kiderült,hogy a mérő eredetileg kb 310000-nél állhatott.Én azóta kb 350000-et mentem vele,soha sehol nem hagyott ott,még akkor sem,amikor a szétesett a váltó,és leégett a kuplung,annyi volt benne még,hogy a telekig begurultam vele.Most nemrég teljesen felújíttattam,én magam is rengeteget dolgoztam vele,az elektromos részén.Teljesen szét lett szedve,komplett lakatosmunkát és új fényezést kapott,komplett új GT belteret,teljes színesüveg garnitúrát az összes üveg helyére,fabetétes,kilépőfényes ajtókárpitokat,elektromos ablakokat,riasztót,indításgátlót,digitális műszerfalat,fedélzeti számítógépet,és digitálisan vezérelt programozható klímaberendezést.Mindez kb 600000Ft-ba került,és nem bántam meg,nem fogom eladni,nagyon szeretem,sokkal megbízhatóbb és jobb autó,mint sok új.A mostani kényelem pedig kifogástalan!
Hibalista
- hengerfej,műszeregység,váltó és kuplung szerkezet,bal oldali féltengely és kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
több helyre is,de végül Szeles Gábornál dunakeszin megtaláltam a számításom,csak ajánlhatom mindenkinek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 152000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 350000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 353W | Következő autója? | nem készülök másikat venni :-) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
