Álruhába bújt trágya, aminek van jó oldala is
Szöveges ítélet
Nos, hol is kezdjem.... A családban már ezelőtt is volt volt vectra, Egy B-s 1.6 16v, meg egy C-s 1.6 16V, tehát azt hittük hogy egy vectra már nem tud meglepetést okozni, mert ezek már beválltak maximálisan.Találtam a neten egy lila A-s Vectrát . 2.0 8V-s sportos külsejű, de nem lelakottnak kinéző volt. Nagyon megtetszett , mert igényesnek láttam.El is mentünk érte Győrbe, ja amugy Miskolcon lakom, tehát oda vissza 800 km volt. Odaértünk , átnéztük az autót , nem volt semmi szembetünű problémája nagyon jól nézett ki, tele extrával azt eladó is rendes volt , akit mostmár utálok mint a wc-ben lévő dolgot.amugy a drága (RÁDI SZILÁRD, Győrladaméren lakik).Nos fura volt már az elején
hogy mikor már jeleztem azt hogy megveszem az autót, akkor ő még haza ment vele. Gyanus volt , ki is derült hogy kiszedte belőle az emelőt,a kerékulcsot. Tehát aranyos volt , nemtom mit szólt volna hozzá ha hazafelé defektet kapok... Ja amugy mikor megnéztük akkor még benne voltak ezek... Haza jöttünk vele hálistennek, nemtom hogy de hazajött, és egy darabig nem volt vele baj. Aztán egy kis idő műlva kb rá egy hétre füstölt mint egy gőzős. Nemtudtuk mi lehet vele, mert még ilyet nem láttunk. Kiderült hogy ez a füst , a jó öreg kartergáz ... emelett még ette az olajat mint az állat , meg jött orrán száján . Tudtuk hogy ez már nem kis dolog, de azért fel vettem a kapcsolatot a mi drága Szilárdunkkal, és panaszoltam a hibákat. Ő erre azt mondta hogy erről ő nem tudott, semmi baja nem lehet az autónak és azt mondta hogy 1-2 hét alatt tönkrevágtuk. Ja kiderült hogy az autóban 20W-50-s motorolaj volt. és erre azt mondta Szilárd hogy ez sport olaj és azért van benne. Tehát hülyének nézett eléggé. Az olajfolyás azért jött ki később mert ugye hogy ette ezt a sűrű olajat , és mi meg amilyen olaj kell bele 10W-40 azt tettünk bele és az már kinyomta könnyen.Rá nem sokkal alapjáraton nem volt már olajnyomásom, és meg is adta magát .Nem tudtunk mit csinálni , Motorcsere. Hálistennek találtunk egy jó állapotút , ami bele is került. és azóta is hibátlanul üzemel. Régi motorban mint az kiderítettük 460.000 km volt, de ugye Szilrád barátunk okos volt és kicserélte a km órát amiben 172.000 volt. Tudtuk mi hogy ez nem valós , de nem mertük gondolni hogy ennyire sok legyen benne.A régi motor félre volt kopva és a főtengelynek volt 10mm kotyogása. Ennyit a motorról... , Kuplung tárcsa is egy hányadék volt. el volt törve benne két rugó is .. mert még ha csak kopva lett volna... Utána meg jött a többi. Akármihez hozzányúltunk ami nem gyári volt , mindenben csak hibát találtunk.. Pl A belsővilágítást ha megbolygatom , vagyis mozgatom, akkor a kocsin gyújtás lesz XD, Sport kormányt el akartam távolítani, de mivel Ford agy volt Opel helyett ezért rá volt szorulva , flex segített rajta csak...Hátsó lámpát pasztáztni kelllett mert beázott, a hátsó ködlámpa müködik ugyan, de nem lehet kikapcsolni ezért csak izzó kivétele segített rajta, akkor az elektromos tető szarul volt bekötve, A sport lökhárítő elöl lógott mint az álalt, alatta nem volt meg az első merevítő, ja és a hátsó ajtóból is ki van a merevítés szedve, TIszta biztonságos, Jah , az ABS . az sem müködik mert a jobb első keréknél a jeladóról vmiért le van vágva a kábel, Központizár sem jól volt bekötve, hol zárt hol nem , hol elöl zárt , hol hátul nem . km óra ugye hogy csal, abba is plazma számlap van de sztem szar a spirálja, vagy nemtom mert 16 turbonak az orája van benne, tehát össze vissza van minden, Csodálkoztam is mikor jöttem haza hogy 50 el megyek és mindenki megelőz XD és kideült hogy az az 50- az kb 25 volt.. Végezetül, van jó oldalal is , mert az autó jó, jólmegy , kényelmes, sztem egy nagyon jó tipus, csak én fogtam ki ezzel a k...gel , hogy így tönkre vágta, és átvágott.. no mind1 az autó megmarad nálam mert a szivemhez nőtt és megporáblom megmenteni ..
Hibalista
- Komplett motorcsere , kuplungtárcsa, fékek (tárcsa, betét), központizár, behalt rajta, jobb elöl vmi nyikorog a futóműben, km óra csalóka, 30-al többet mutat a valóságnál,jah meg néha nem müködik a fordulatmérő, a hőfokmutató le esik néha napján, hátsó lámpa beázik, első lámpán a bura eltört, a rugók alatta el vannak gyengülve, csomagtartó rohadásra fogta magát,elektoromos tető behalt,Abs,és tehát ennyi
Ide hordtam szervizbe
Legtöbször otthon oldottuk meg ezeket, meg másnál, mert hálistennek elég egyszerű szerkezet, de viszont ezek is költségesek voltak!!!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
----
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 179 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vecttrál B-C | Következő autója? | Vectra B |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
