A szivünkhöz nőtt,2.0i
Szöveges ítélet
Ott kezdeném,hogy 2001-ben került be az országaba 89ezer kilométerrel,addig szevizelt volt,az elsö magyarországi tulajtól vettük meg,ő kb 1-2 évig használta.Nagyon hibátlan állapotban volt,semmi nem zörgött kopogott benne.Apám tett bele több kilométert,4 éve én használom,apám hanyagsága miatt,mikor hozzámkerült,költeni kellett rá.De semmi komoly futómü a jó magyar utak miatt stb.Hibalistában sok mindent leirtam,de ezen a környéken kevés a jó szerelö,sokszor találgatás lett a vége,az alkatrészek fele nem is kellett volna. Komolyabb gond sosem volt vele,cserben sosem hagyott.Kényelmes,hosszú úton is.A hátulja könnyü ha nagyon barom vagy kanyarba kitörhet a segge.Motorja 2.0i C20ne,ez alatt én nem vennek ilyet.Most 325000 km van benne a nagy részét nálunk futotta,motorjához sosem kellett nyúlni,semmihez,szeretem ahogy megy, 1-60 , 2-110, 3-165, 4-200 alá eddig azthittem 200 vége de most pályán megkinoztam,még én is meglepödtem 1milliméter kellett volna,hogy elérje a 220!!!-at. 550km mentem vele pályán most,oda 160-nal,vissza gyorsabban es semmi baja.Gyorsulása másnak nemtudom miért tiz körül van,nekem a legjobb 8.3 nem hazudok többször is mértük,ha nagyon bamba vagy tiz,ugyanilyen vectrát vertem már el vele.Olajat 8 ezrenként cserélünk,gyári Opel,félszintetikus,sose kell utánna önteni,nem úgy mint apám 97-es Pólójába ami zabálja..Fogyásztása ha sokat használod városban fedélzeti szerint,8.5 de kerek 10 az.
Kinnt nagyon jól fogyaszt 7 vagy akár alatta is kijön 120ig de 160nál is csak kilencet irt.Télen húzósabb 10 meg fölötte is lehet.Igaz én főleg rövid távon és városban használom.Ha valakinek ilyen,van a benzincsövekre nagyon figyeljen,nekem elvolt ernyedve,jött is belöle a benzin,hál Istennek nem gyuladt be,vettem rá újjat az egy hónapig birta,és eldurrant,úgyhogy érdemes megnézni milyet veszünk.Ami igazán hibák voltak,futómü,a kopó alkatrészek szilentek,stb,gyújtáskábelek,elosztófedél,lambdaszonda,féltengely,szivattyúrelé,gondolt egyet es menet közben leátt néha a kocsi.De ezek a dolgok szinte filléresek,10 ezertöl nem nagyon több egyik se,pl vezérmüszily 3500ft a drágábbik!Az első futómüvet 20 ezerből szilentek,rúdfejek stb fel lehet újjitani.Az enyémen nyáron 7.5x16 os Azev felni van,ezzel érezhetően rosszabb a futómü,lustább is kicsit,mint a téli 14-essel.Az enyém nagyon jó állapotban van kivül belül,szép kék plüssel,nincs kiszakadva a vezetőülés és kárpit mint ezeknél általában.Ha valaki ilyet vesz jól jár vele,normális használatnál sokáig elmegy,de leütöttet nem vennék.Én szeretem ha ötösöm lenne lottón akkor is megmaradna.
Hibalista
- Bal első féltengely kb 20ezer
- Hátso csapágak db-ja 2ezer
- Első csapágyak db-ja 7500
- 8 fékbetét kb 8-9 ezer
- Első szilentek 1200
- Üzemanyagszürő 2000
- Benzincső 500ft métere
- 4 gyertya 4800
- Gyújtáselosztó fedél kb 10 -12ezer
- Gyújtáskábelek 7500
- Kipufogó torok tömités kb1500
- Szelepfedél tömités 600
- Vezérmüszij 3500
- Vizpumpa 7500
- Benzinszivattyú relé,ingyen havertöl,új asszem 5ezer
- Kormányrúdfej 2500db
- Gömbtámasz kb3500
- Univerzalis lambda szonda 7500
Ide hordtam szervizbe
Saját magunk,vagy egy Szerelő haver
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem eladó,még marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
