A szeretett GT.
Szöveges ítélet
Ami nagyon ok: gyári sportülések kényelme.
Nagyon szereti az egész család. És már el?re sajnáljuk, mert idén újítani akarunk. Természetesen egy B Vectra a kiszemelt.
Gondom szinte semmi nem volt vele. Egyszer elromlott a generátor diódahíd, az került 15 ezerbe, a féklámpa kapcsoló árára nem is emlékszem, a tavalyi hátsóív lakatolás volt a legnagyobb összeg, amit eddig egybe rá költöttem, az 60 ezer Ft volt festéssel.
Tavalyi szívfájdalmam volt a szelephang, amit hidrot?ke és vezérm?tengely csere sem oldott meg, de a 15W40-es Valvoline MaxLife olaj igen.
Én bátran ajánlom mindenkinek, aki jó autót akar.
Csak keresgetni kell a megfelel?t. Én szerintem nagyon kifogtam. Az autó németországból való, ott egy 1948-as születés? úriemberé volt. Véleményem szerint nagyon kímélhette és szervizltette. Nagyon megkímélt állapotban volt és még van most is.
Hibalista
- generátor diódahíd, féklámpakapcsoló
Ide hordtam szervizbe
Ismer?s fusiba + saját magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Oláh János Bp. III. Csillaghegy
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift Sedan | Következő autója? | OPEL Vectra B 2.0 16V 5 ajtós (ha lehet Sport felszereltséggel) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
