A száguldó megbízhatóság
Szöveges ítélet
Ez egy nagyon gyors és fantasztikusan megbízható autó.Már a megvételét követően teszteltem bár másodikban 100km/h-nál leszabályoz harmadikban 160km/h körűl van a vége ötödikben sima úton (nem lejtőn)majdnem kiakasztotta az órát 210km/h-nál.Nyomatékos a motor a 145 Nm már háromezernél teljes erőbedobással dolgozik.Már háromezernél leadja 140km/h-át háromezerötszáznál pedig pontosan 160km/h-át mutat a mutató.A kocsi németországi garantált km álásal megvan még a német szervízkönyve is .A felszereltsége elektromos lámpák ,szervó kormány plüss belső tető ablak ,központi zár illetve gyári alufelni van rajt ami elég ritka meg is akarják tőlem venni mindig de ahogy az autót úgy ezt sem adom el az tuti.A hibái elenyészőek már akkor is amikor megvettem azért esett rá a választás mert rendkívül megbizható gyors és olcsó autó volt ez máig nem változott.Sosem hagyott cserben bár nyomom neki rendessen nagyon karban van tarva és a legkisebb hibával azonnal viszem szervízbe.Ez egy nagyon strapabíró megbízható konstrukció és aki megadja neki a minimális karbantartás figyelemet egy nagyon megbízható utitársat kap magának ami manapság ritkaságszámba megy szerintem .A szerelők nem véletlen hasonlítjál a régi kettes golfokhoz azt mondják még az tudja azt a amegbízható német precizítást ami akkor jellemezte az autóipart ma már nem sajnos.Több helyről hallom mindenki felvan háborodva a B vectra olajfogyasztásán egyik ismerősömnek van elovastam a teszteket a gyár leírta figyelni kell az olaj fogyasztását egyébként a motornak semmi baja ilyen a konstrukció akkor jött a 16 szelepes korszak talán nálam is hamarosan de az imádott A Vectrámtól sosem válok meg...
Hibalista
- -Fékpedál alatt lévő féklámpa érzékelő kétszer romlott el vagy mindig égett vagy egyáltalán nem.
- -Termosztát minden előjel nélkül nyitott állapotban maradt és nem engedte felmelegedni a motort túlhűtött lett.
- -Mindkét hatsó fékmunkahenger elszállt egy év különbséggel .A szerelők azt mondták ez nem túl sűrűn fordul elő.
- -Sajnos a rozsdásodás is elérte a sárvédőket szokás szerint de már úgy vettük meg így kb. három évvel ezelött megcsináltattam a szerelőm tanácsára az erősebb sárvédőket kapta így azóta nincs gond.
- -Egyszer kellett cserélni jobb első féltengelyt a bal oldalin a harang öregedett el és eresztette az olajat újat kapott azóta nem fordult elő.Ez azért érdekes mert életében nem látott futót nincs túl terhelve a szervízben az útak számlájára írták a dolgot.
Ide hordtam szervizbe
Bár nem szakszervíz nagyon jók.Faragó autószervíz.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | - | Következő autója? | B VECTRA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
