A német precizitás
Szöveges ítélet
Eddig az autóval kb 100e km-t tettem meg az igen jó minöségü magyar utakon ettöl függetlenül a futömü a mai napig egyben van. Nagyon jó az egyenes futása nagyobb sebeségnél is. Kanyarban is ott van ,nemdöl be a kaszni nagyon jól lehet érezni hogy hol a határ. A motorja kitünö még így 250e km-nél sem eszik olajat és a fogyasztása is 8 l körül van igen gyors tempónál is. Ehhez persze hozzátársul a remek váltója, a 3 fokozat pont elözésre való 80-160 km/h-ig ott még nem szabályzott le. Az 5-ik fokozat pont 130-ra van kitalálva. Viszont egyik sebbességben sem szereti az alapjárat körüli cammogást( pl város 4-dik fokozat 50km/h-nál).Sajnos az ülések hosszú távon fárasztóak nem kényelmesek elöl, hiányolom a fordulatszámméröt. A fütés sem az igazi, vagy a lábam fagy le vagy az ablak párásodik be télen! A köztes állásnál mindkettö! De az akkori kor követelményei alapján egy kitünö autót csináltak német barátaink, nekem bevált!
Hibalista
- Abs jeladó 130 e km
- Vezérmüszily tárcsa 150e km
- Hütö 170e km
- vizpumpa 165e km
- bal féltengelycsukló 190e km
- Teljes kuplung felújítás 215e km
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Inveszta Szolnok
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nánai László Szolnok Vadvirág út 3
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 132000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mazda 626 2.0 Glx | Következő autója? | újabb Vectra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
