A Hálás Öszvér
Szöveges ítélet
Mikor megvettem tudtam, hogy kell rajta cserélni ezt-azt, de gondoltam (akkor) amennyit megspórolok a vételáron azt ráköltöm egész fasza kis kocsit tudok belőle csinálni még a CSAVARHÚZÓVAL visszatekert kilóméterórán is túl tudtam tenni magam. A valóban olcsó alkatrészárak ellenére sikerült a tervezettnél jóval többet kb. 250ezret rá is költeni, mire olyan lett amilyen. Ne gondoljunk semmi tuningra, csak életbentartottam a jószágot. Lassan a mérhetetlen rozsdásodással is kell tennem valamit, mert teljesen szét van rohadva az alja és a küszöbök is csereérettek, a hátsó ívekről nem is beszélve. Ezek ellenére piszkosul megszerettem. Nem megy rosszúl, városban (itt használom 90%ban) elmegy 8 literrel, de pályán szigorúan 130-al csináltam már vele 6.5 fogyasztást is. A biztosítás sem hajmeresztő és a sok apró kellemetlenség mellet sosem hagyott még cseben. Mindent összefoglalva csak annak ajánlanám aki szereti babrálgatni a kocsiját és nincs túl sok pénze, ugyanakkor szeret kényelmesen utazni úgy, hogy még a fél lakást is magával viszi.
Hibalista
- -Főtengelyszimering
- -Kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, kuplungtárcsa
- -Összes lengéscsillapító
- -Komplett fékrendszer csere
- -Vízpumpa csere
- -Vezérműszíj csere
- -Ékszíjak cseréje
- -Generátor caspágy csere 2szer is
- -Hátsó kerékagycsapágyak cseréje
- -Alapjárati szelep (nem tudtam rájönni ezért szerelőhöz vittem, aki kicserélte egy bontottra 20 ezerért ez volt rajta a legkölcségesebb a tetves "szaki" miatt. Anyagban 3500)
- -Rohad de piszkosúl!!!
Ide hordtam szervizbe
Saját magam csináltam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Marad ez! (amennyit már beleőltem) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
