A családi ménes
Szöveges ítélet
Ő volt az első komoly teljesítményű autóm. A Waresz meg P205 1.0 után élvezet volt beleülni és útnak indulni. A kényelmes sportülések nagyon jól tartották az embert még a tempós kanyarokban is. Hosszú ( többszáz Km ) utazások után is fitten szálltam ki belőle. A motor ( C20NE ) nagyon megbízhatóan működött. Soha nem hagyott cserben és a 115 ló már 1800-as fordulattól bődületes erővel húzta a VASat. Most egy 1,8 B Vectrám van szintén 115 lóval, de visszasírom azt a menetteljesítményt amit az a kétszelepes tudott.
Többnyire városban használtam ezért a fogyasztása is úgy alakult: nyáron 8l télen pedig egy 10-es. Országúton viszont nagyon takarékos 100-110-es tempó mellett csináltam vele 6 literes fogyasztást. Ez megpakolva,3 személlyel és az 1200kg önsúllyal szerintem kitűnő.
A karosszéria típushibái rajta is előjöttek, de ez a korral jár. 15 évesen megcsináltattam rajta a hátsó nyúlványt és az íveket, de rohadásmentes gyári küszöbbel adtam el.
Hibalista
- -Beninnyomás szabályzó szelep ( bontott 5000Ft )
- -AC relé ( 4800Ft )
- -Kormánymű szimering ( bontott kormánymű : 20000Ft )
Ide hordtam szervizbe
Haverom aki az opelszervízben dolgozik, ill. sokmindent magam is meg tudtam csinálni
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 192000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Vectra 1.8 B Caravan (ez van most ), Renault Megane 1.5DCi Grandtour |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
