A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1988-1995)

Vectra GT 2.0i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A batári vas - GT 2.0i

Szöveges ítélet

Kezdeném azzal, hogy a honecker közben/mellett volt egy alpárian lehasznált honda 1.5 8valve is tulajdonomban, abban a gyári 90 lóból úgy 60 volt meg (1.3 8v suzuki leugrotta mint a +!"+/&@=t). Na most a családban van jó pár autó, ezeket nem sorolom fel de a lényeg hogy a 2.0i 8valve (tehát az enyém) a legerősebb ,egyetlen egy van ami megközelíti azt, de csak papíron :) Tudni kell, hogy az autót egy ismerőstől vettem nagyon kedvező feltételekkel, korához képest szerintem jó állapotban, nem tartogat/ott meglepetéseket. Nincs széthajtva, jó a kuplung, nem eszik sokat -legkevesebbet a 2lityósok között- és a 4 tárcsafék vadul megfogja az 1110 kilós karosszériát. Jó nagy a csomagtartó, csak a hátsó üléssorról a fejtámlákat hiányolJÁK :) szerintem univerzális módszerrel pótolható. Hiányolom a pittyegőt a kp-zárhoz, ezt mint interneten megtudtam szinte gombokért megcsinálják, nem úgy mint a klímát amire egyenlőre nincs megoldás, 1 kilót nem ér meg. (ha valaki tud valami megoldást, szóljon! akos.romhanyi@gmail.com). Jó a napfénytető, nem ázik be és 160as tempónál se jön be egy fuvallatnyi szellő se... komolyan mondom, ha csak azt húznám le, megsülnék a kocsiban! -ezért külön kap egy piros pontot-. Magyar kátyúkra tökéletes a futóműve, a gumik se épp drágák rá, minden szerelő ért hozzá, hisz elterjedt+egyszerűen szerelhető típus. Meglepődtem mennyi elektronika van már egy 17 éves autóban is, hisz BC nélkül is ki lehet villogatni a hibakódokat! Éljen a computer, lehet emiatt és a 8 szelep miatt fogyaszt csak ennyit??? Az ABS ki van iktatva, hiányzik a relé, de mivel gombokért van hozzá komplett ezért nem emiatt fáj a fejem, Érd – Dunaújváros 13perc?  igaz 18 lityis fogyival, ha nem több. Olyan rohadás nincs alul, ami főelemet veszélyeztetne, ennek ellenére tervben van egy kisebb ápolgatás, meg szeretném tartani ameddig csak lehet, se ára nincs a kocsinak, se presztizse, viszont minden ebből fakadó előnyt szerintem ki kell használni manapság, mikor szinte semmilyen autónak nincs ÉRTÉKE. A hibáit kifejteném néhány mondatban, ugyanis elég kellemetlen és érdekes problémája a csurigtölthetetlen max 50l-t fogadó de csak picikét horpadt tank, és a kanyarban rángatózó autó, ami miatt elég kellemetlen a vezetés. Ez 12liter valós üzemanyagnál kezd jelentkezni és leszárítani LEHETETLEN mert szinte megál, hallani ahogy a levegő megy a motorba és nem a benya-levegő keverék. Billegős autó=lengéscsillapító hiba. A belseje korához képest zörög, nagyon alacsony fordulaton képes dízelesen beremegni a karosszéria de csak egy picit, amúgy elviselhető a zaj. Amondó vagyok, hogy elektromosságból lehet majd megélni az új autók elöregedésével, hisz nem a motorok fognak tönkremenni, hanem természetesen az extrák és az elektronika :))) tehát kedves autószerelők, irány a továbbképzés! Szumma szummárum az autót nem szeretik lopni, max parkolóban meghúzni de azt is csak méretei miatt, és nagyon jó a supportja :) külön köszönet az unokabáttyjámnak és a báttyjámnak hogy "segítettek" :)

Update 2007.06.13
Meg lett rázva a járgány, elől 75% hátul 55% a lengéscsillapító, tehát jó. Futóműbeállítás rendben. A hidrotőke csere, mint megtudtam tök fölös, még nem és feltehetőleg nem is fog problémát okozni.

12k -ba megvolt minden szimmering meg tömítés a kocsihoz újonnan. szelepszárszimmeringekkel. hamarosan kismotorgenerál!

Kétszer voltam vele a balcsin, egyszer siettem egyszer nem. nem fogyasztott sokat mikor siettem :) viszont a 6.5 ös autópályafogyihoz gratulálni tudok 4 személlyel! Egyedül mikor siettem amúgy 160 és 200 as tempó között (átlag 160!) sem eszik többet 10nél. jó.

Hibalista

- - megzúzott jobb első lengőkar, stabilizátor NÉLKÜL - 15k
- ennek következtében felnihalál és hazafelemenet gumihalál, ezt
- kompletten pótolni tudtam 2, azaz 2e ft -ért úgy, hogy jobb
- állapotú gumit és felnit kaptam... hiába! sok a donor :)
- - Első féktárcsa csere betétekkel - 26k
- - Vezérműszíjszakadás -> csere, gyújtáskábelcsere 18k
- - Jobb első tükör (TESCO BUDAÖRS RULZ) 2k :)
- - Légszűrő, olajszűrő, Olaj -egyenlőre GM 10w40 Semi-Synth- de
- de jön a Castrol Magnatec GTX a helyére.
-
- További javítandó problémák:
- - esztétika
- - enyészet (30k lesz cakkunpakk)
- - rángatás kanyarban low fuelnél
- - hidrotőke csattog. nemtudom
- - szimmeringek, mert picit folyik...
- - alapjárat picit alacsony, emiatt
- képes rángatni... de ki használja
- az autót alapjáraton? sztem csak
- a vezérlőszelep.
- - ABS relé hiányzik
- Minden javításnál az árban bennevan a munkaköltség is. A javítandó fennmaradt problémák összköltsége kb 100k és ha azt nézem nem lesz más baja nagyon... csak ami korral jöhet. Bontott alkatrészeket bárhol lehet találni, mivel rengeteg kocsi fut/ott hazánkban.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Misi... az utcánkban. Igen ő nagyon jó szerelő csak kár hogy emiatt sokan is mennek hozzá, 3 évestől a 20 évesig mindent visznek hozzá, egy trabanttal ugyanúgy dolgozik mint egy új audival... nem gányol és szerintem nagyon jó áron dolgozik.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

sztem az előző tulajt átkúrták... azalapján amit költöttek rá állítólag. és az autó nincs széthajtva. hát?!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 601 Következő autója? Honda Accord i-CDTI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1988 (1988 - 1995)

További ítéletek (245 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)