Elérhető luxus, de nem ingyen.
Szöveges ítélet
BMW fan társam kérdezett a kocsiról, igy a válasz levelem beírom egy az egyben. Majd írok még hozzá.
"Szevasz.
Ha van kedved fussunk össze és megmutatom.
Signum 2003 as 11.havi 2.0 DTI
Átlagos fogyasztás: Legkevesebb (90km/h nagypapásan) 5.5 és legtöbb 130-140 (előzgetős)7.5 között van.
De 180km/h- nál felugrott 18 literre is a pillanatnyi fogyasztás.
Álló helyzetben 0 litert zabál.
Igy a BMW után neked szerintem 7.5 öt enne mindenhol, mert máshogy kell vezetni.
Gyári kerék 16" 225/55 mint az 525ix gyárija.
Csomagtartó pl a Ford Escorthoz képest hatalmas. Ugyanaz a pakolás ahol a Fordban a csomagtartó, a kalaptartó és az anyósülés tele volt rakva, most a hátuljában elfért éppen, úgy, hogy a takaró rolót rá tudtam húzni. A hátsó üléssor előrréb húzható , 3 állása van, dönthető több módon, lehet venni az ülésre gyári hűtő és élményboxot, fejed felett 8 db szemüvegtartó rekesz van, pisztolynak stb....
Kormányról vezérelhetó rádió, navigáció, meg minden. Ajtón a csomagtartó nyitó, ablakzár, ajtózár, ablakemelő tükrállító.....
Kulccsal nyitsz- zársz, ablakot engedsz és emelsz ha teccik távirányítva is.Detto csomitartó.
Kartámasz középen.
A miénk kéziváltós, de szerintem az automata a nagykirály.
Mindenhol megnézik, mert nem az unalmas Vectra jön, hanem egy sportkombi, sokan nem ismerik, nem tudják mi ez az autó, mindenki megjegyez valami jót. Leengedett ablakokkal ha feltekered a rádió hangerejét, nagyon csajozós. !!!
És ez komoly.
Amiért jobb a Vectra, ha a nagy csomagtartó érdekel, mert az 30cm el hosszabb, de engem a vectra nem érdekel annyira.
A miénket törötten, légzsák kipukkadva vettük 1.2 mill.ért Jó dizelt szerintem 2.2 ért lehet már venni, de lehet,hogy te többet szánsz rá. Benzines olcsóbb, ha akarsz fizetni vagyonadót vegyél 3000cm3 benzinest. Az korrekt és marha jól áll neki a 4 kipufogóvég.
BMW-s mánia a gyári extrák megszerzése utolagosan, ezért erre figyelj:
Bontóban Magyarországon kevés a cucc hozzá. Ezért úgy vegyed, hogy minnél több extra legyen benne és működjön is az. Késöbb bővíthető a tudása, de azt már kinötted gondolom.
Igy ennyi, ha van kérdésed írd."
Hibalista
- Sérülten vettük!1.2 mill. Ekkor 2.5-3 milla volt az ára ennek a kategóriának! - kulcs elemcsere 1,200 - ablaktörlő utángyártott kinai 1 éve használjuk 2,000 - olaj+szűrők+2 első lengéscsillapító+2 szélső gönbfej akármi+munkadíj:121,000 - műa. patentok 250 - utángyártott üléshuzat nagyon jó minőségben+felrakás 32,500 - Klima feltöltése 10,000 - klima fertőtlenítése kb 3.000 - ékszíj+2 ekszíjtárcsa+termosztát+hűtővíz+valamik apróság+munkadíj 84,000 - Légzsákos bőr kormány 3 águ 20,000 - Csak műszerfal gyári állapotu 25,000 - váltokar 10,000 - fűtés klima kapcsoló ami a műszerfalon van 10,000 - bal első index búra 1,500 - Váltógomb erősen kopott volt, csere krom optikai tuningosra 5000 - Műszaki vizsga 35000. Minden javítás nélkül simán átment. - - Második olajcsere +szűrők kb 16000 (Castrol) - Valami miatt 125 fölé nem akar menni, valamint a fordulatszám2500 felé nem emelkedik. Autópályás fogyasztás ez mellett 5.5 liter százon!!! Nem értem. Volt valami kontakt hiba, de az összes biztosíték átmozgatása után ismét ment a levegő keringető ventilátor. - - Meglett mind a két hiba. - Az autó azért nem ment, mert tönkrement egy szelep ami nem tudom hogy működik, viszont csere után egy új autót kaptam vissza,ami olyan mint a rakéta!!! Olyan szépen gyorsul és olyan előzéseket tudok végezni, hogy mostanra az a véleményem, hogy dehogy adom el. Amig megbízható addig had száguldozzak vele. Már amennyit száguldozok. 50.000.- - A fűtő ventillátor meg azért ment tönkre, mert a pollenszűrőt nem cserélte ki kérésem ellenére sem a klímás és tele volt szeméttel. A pollenszűrő csere és egy ellenállás csere után a venti tökéletesen üzemel ismét. Basszus a szűrőket nem szeretik cserélni a szervizesek? 11.500.-
Ide hordtam szervizbe
Magam, Hegedűs Tamás (opeltomi)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Escort 1.6 CLX | Következő autója? | BMW 520d touring vagy 320d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
