A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Signum (2003)

Signum 2,2 DTI Cosmo 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Egy roppant kényelmes, limuzinos, de sok hibával

Szöveges ítélet

Hihetetlenül kényelmes autó - tempomattal és automata váltóval veszélyesen kényelmes. Azok a csodás bőrfotelek....
A futómű és az automata váltó rettenetes!!!
A hátsó üléseken csodálatos sok hely van és nagyon l
kényelmesek az ülések, mintha nem is Opelben ülne (pl. Zafirában............. brrrrrrr)
Csomagtér = 0, azaz nulla. Négyszemélyes kocsi, kétszemélyes csomagtérrel. Családok ne vegyenek ilyen kocsit!!! Én szolgálatiként használom, elmegy.
Motor - OK, amennyi benne van, azt tudja.
Használtam az eredeti Opeles tető csomagtartót is, jó megoldás a felrakása a tetőre, csak a kivitellel voltak gondok. Pontatlanok az illesztérek, emiatt, néha nagy szivás a felrakása. megvásárlás után a kereskedőnél még faragni is kellett belőle, hogy egyáltalán felrakható legyen.
Összességében nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, nem gondoltam volna, hogy egy mai gyártású Opel bir 100000km/év terhelést - igaz, az elején nem is igy indult. Mindenkinek ajánlom, aki hosszú utakra jár és a hátsó üléseken is szállit utasokat - és fontos neki a hátsók kényelme. Bár igazán a 3,0CDTI motorral a legjobb ez a kocsi. Ha 4-en ültünk benne, emelkedőn már nem volt annyira vagány.

Hibalista

- 1. kb. 3000 km-nél: a kipufogó felfogó rendszeréből kihullott vagy 5-6 csavar, ez azt eredményezte, hogy gázadáskor beremegett a motor, majd lehidaltam tőle... Persze a szervizben nem voltak csavarok, meg kellett rendelni...
- 2. kb. 5000 km-nél: az 5. ajtó zárja egyszerűen felmondott. Ha lecsuktam az ajtót, az elektronika kijelezte, hogy nyitva van, ha kinyitottam, akkor a zár lezárt, de az eletronika még mindig nyitottat jelzett. Egyszer lezárt és nem tudtam kinyitni, le kellett hajtani a hátsó üléseket és bemászni a csomagokért... Itt már egy kicsit kezdett elmenni a kedvem a kocsitól.
- 3. kb. 40000 km-nél (de ez még bőven fél év használaton belül volt!!!): erős zörgés az első futóműből. Főleg kanyarodáskor - eredmény: első pár toronycsapágy csere. Kérdés a szerelőhöz: ez normális hogy ilyen gyorsan tönkremegy??? .... uram, ilyen utakon...
- 4. nem sokkal később: nyikrogás a hátsó futóműből...
- 5. 110.000 km-nél, egy héttel a garanciaidő letelte után: meghalt a turbószelep, 180-as tempónál Regensburg magasságában. Onnan 60km átlagsebességgel jöttem haza, a német autópályán a kamionosok kedélyesen integettek, amikor megelőztek... javítási díj 120 ezer Ft - igaz, 2 év garancia jár az alkatrészre
- 6. jelenleg is tart, NEM TUDJÁK MEGJAVÍTANI: 100 és 130km/ó sebesség között ha finoman leveszem a lábamat a gázpedálról (automata váltós), ránt egy szép nagyot, mintha egy 1970-es modell visszaváltana. De nem vált vissza. 130-nál ötösből hova is???.... őrület.
- Több hiba nincs, kb. 100 000 km után szépen beállt az autó, már csak a kötelezőkre kell hordani, meg olajcserére. Megy mint a svájci óra, még 225 000 km-nél is, mintha új lenne!

Ide hordtam szervizbe

Opel Kövesdán - a garanciaidő alatt, ami 1 év volt

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Most az Opel Nádorba hordom, elégedett vagyok. A toronycsapágy cserét úgy megcsinálták, hogy nagyon jól birja a rossz utakat, nem zörög, nagyon szuper. Mindig oda fogom hordani az autót.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Skoda Octavia Következő autója? Renault Vel Satis 3,0dV6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Signum 2003 (2003)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)