A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Signum (2003)

Signum 3000 V6 cdti 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagydarab luxus igásló

Szöveges ítélet

Eredetileg nem ezt a típust és márkát szerettük volna, de amikor meglátta a család ez mellett döntöttünk:Nagy autó, kényelmes, rengeteg extra, Isuzu motor. És nem bántuk meg :) A nagy köbcentihez képest kis fogyasztás. A közel 200le.és 400nm feletti nyomaték könnyen mozgatja az autót. Negatívumként említik az autó lomhaságát, de ezt a járműben található sport fokozat kapcsolóval könnyen orvosolhatjuk. :) 1000-es fordulattól el tud indulni. Valahol olvastam, hogy a váltója a Hondától származik. Tény, hogy finoman és pontosan teszi a dolgát, habár az 1-es fokozat egy kissé rövidre sikeredett.A prémium üzemanyag(drágább gázolaj)észrevehetöen növeli a motor teljesítményét és kevesebbet is fogyaszt belöle.Vezérlés cseréje+generátor ékszíj+feszítő 120e.ft.körüli összegbe került+cseréltünk rajta 2db stabilizátor pálcát(kutyacsont) darabja 1500ft.ba került. Ergo az alkatrész árai nem számottevők. A kopó alkatrészeken kívül mást nem kellett cserélni rajta. Összességében ár-érték arányban egy nagyon jó luxus igáslovat kapunk a pénzünkért, ha egy ilyen kategóriájú autót szeretnénk vásárolni.
ui:Még egy fontos dolog amit az autónál tapasztaltam.Amikor az akku kezdett gyengélkedni.Valamiért a vezérlőelektronika különböző hibákat produkált pl:kigyulladt az engine check lámpa(semmi más nem párosult ehez csak a lámpa világitott,de az sem sokáig)A másik a részecskeszürő regenerálás elég gyakran beindult heti 4-5-ször amit a pillanatnyi fogyasztás megemelkedéséból ill.az üzemi höfok feljebb szökéséből tudtam megállapitani.Amint megkapta az auto az új akksit ezek a hibák megszüntek.Amiota nálam van az auto 2-szer cseréltem benne akksit és ezek a tünetek mindig jelentkeztek akksi csere elött.Egyébként a részecskeszürő regenerálás elég ritkán szokott müködésbe lépni.

Hibalista

- Ajtó nyitó bowden 5000ft.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Signum 2003 (2003)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)