A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Senator (1978-1987)

Senator Opel Commodore 2.8 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hajókázás Opel módra

Szöveges ítélet

Az autó ugyan nem ide illik. De nincs más hely neki a Népítélet autói között. Pedig ez egy autó ritkaság. Aki ilyet gy?jt, lehet, hogy érdekli a tapasztalatom. Én nem gy?jt?ként vettem, hanem mindennapi használatra. De szerelem els? látásra volt ez.

10 évesen vettük meg egy ismeröst?l az eredetileg Svájci származású Opel Commodore 2.8 E típusú 4 ajtós limuzint.
Életünk legnagyobb autója volt ez addig is és még a mai napig is.
Adatai:
- Soros 6 henegeres motor 2784ccm-es térfogattal
- 160Le
- 3 sebességes automata váltó
- 630 literes csomagtér (a kézikönyve szerint)
- Elektromos ablak, tempomat, stb.

A motor méretéhez képest szerény teljesítmény nem zavart, mert ilyen autóval az ember nem akar és nem is tud száguldozni. Nem akar, mert olyan gyugodt a bels? tér. csend vam. És nem akar mert akkor sokat fogyaszt és a lágy rugózás miatt nem stabil a hirtelen nagy kanyarokban 100 fölött. A gyenge motor teljesítménynek tudható viszont be, hogy a mi 7 éves használatunk alatt a motorhoz nem kellett nyúlni. Csak 8000km után olajat cserélni sz?r?vel eggyüt. Még az elöttünk lév? tulaj cserélt benne aksit és az 7 évig kitartott. Még mikor eladni vittük akkor is pöccre indult, pedig már nem teenager volt.

Városban 10-13 litert zabált 98-as-ból
Viszont a pályát szerette 130-as tempónál is ´csak´ 9 litert !automata! váltóval. Egyszer mentünk vele Bécsbe és Németországba és ott 220km/h-val repesztettünk, de akkor 16 litert ivott.

Nagyon nagy volt a hátsó lábtér is benne. Sajnos sokan nem figyeltek fel rá mert nem tudták, hogy ez nem egy rekord. A Commodore eleje a Senátortól származik, a hátulja meg a Rekordé. Végig króm csík húzódik rajta és 6 henger 2.5 vagy 2.8-as motor van benne. Nagyobb az alap felszerelése is.

Aki szereti ritkaságokat, annak a nem rozsdás példányokat érdemes megvenni és felújjítani. Kényelmes hálás autó. Nem igényli a napi tör?dést. A 6 hengeres porlasztós hangja is csodálatos. Automata váltója korhoz képest szépnek modnható.
A szervó miatt könnyen vezethet?.

Opel sosem kOP EL

néhány Opel-es cím:
http://www.veteranopel.hu/atticommo.php
www.youngtimer.hu (van más típusú autó is b?ven)
http://lightning.fw.hu/nf.html

Hibalista

- - h?t?rendszer
- - központi zár
- - kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Mindenféle szakik

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1981
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 240000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Golf II. Jetta 1.6 Következő autója? Audi 80 1.9 CD 5S 1984
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Senator 1978

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)