Utolsó mohikán
Szöveges ítélet
Fekete metáll,pár cm híján öt méter,nagyon bejött,kényelmes,hatalmas utas- és "raktérrel".Labrador kutyánk vígan el van benne!!Külsőre kicsit hagyományosnak tűnik,de szerintem gyönyörű és dekoratív ,ezért szerettem bele.Belseje igényesen kilalakítva,szép anyagokkal.Rengeteg extra,gyári telefon.Ebben a vasban tényleg benne van az anyag.A BMW motor fantasztikus,az aut váltó tökéletes megoldás.Hozzáértőktől kapott egy kis elektronikus rásegítést a motorvezérlés,így 200 ló körül van benne,hozzá persze bődületes nyomaték jár.Sajnos utolsó mohikán,a hajtáslánc hagyományos elrendezését illetően.Hátrányként egyedül a nagyon kicsi kesztyűtartót említhetem,ráadásul itt van a telefon is.Gyakorlatilag csak a forgalmi fér bele amit persze nem hagyok benne.A könyöklő alatt viszont szép nagy a tároló rekesz,de akkor is.
A turbó cseréje húzós volt:300eFt.Sajnos senki nem mondta,/az OPEL SZERVIZ sem,/hogy nem elég az olaj-,gázolaj,levegőszűrőt cserélni.Minden második olajcserekor ki kell cserélni a szelepfedélben lévő un. kartergáz szűrőt.Ennek eltömődése okozta a turbó halálát:-((( Az opelesek erről semmit sem tudtak,csak miután kérésemre felhívták a BMW szervízt,kaptak megerősítést,hogy létezik ilyen alkatrész.Mentségükre (?) szóljon,hogy a szervízben használatos gyári számítógépes alkatrészlistán és rajzon jól el van dugva a szűrő.
Egyébként az autó kitűnő választás volt,élvezet vezetni,hosszabb /1000km-es/ utak után is frissen szállok ki belőle.Sok év után újra végre hátsó kerekes van alattam.Az ESP-t vizes úton kikapcsolva érdekes dolgokat lehet tapasztalni,a havasról már nem is beszélve....:-))))Útfekvése,futóműve kiváló.Diesel hang alig van,sokan kérdezik,hogy mekkora benzin motor van benne.Ha az ember odalép neki fenyegetően morran és belenyom az ülésbe.Ilyenkor eszembe jut a suzukis kollégák áradozása sajátjuk gyorsulásáról....
Hibalista
- turbó /csere/
Ide hordtam szervizbe
megbízható szerelő nagy tapasztalattal
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
opel szervíz
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | vectra B | Következő autója? | egyelőre ez álom: Chrysler 300 C touring |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
