A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2.5 TD 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

T?zpiros családi er?gép

Szöveges ítélet

Tavaly februárban vettem az Omegámat, kb. 50 darab hasonló típusú autó megtekintése után. Sokat ki is próbáltam, de amikor végül ebbe beleülve beindultunk vele, tudtam, ez lesz az enyém. Szép KAMEI look, Recaro ülések el?l/hátul és chip tuning benne, amit?l nagyon más lett az autó, mint egy átlag Omega. Kevesebb extra van benne,mint az általában, de nekem éppen elég ami van - talán a tempomat hiányzik, az kéne bele. Gyakran megyek hosszú utakra, mindig élmény a fantasztikus ülésekben, a bivalyer?s motorra hagyatkozva utazni, még sose hagyott ott sehol. Azaz, tavaly nyáron megszívtam, de arról se az autó tehet, hanem a f...sz szerel?k. Az történt, hogy az Isztrián, a visszaindulás napjának reggelén elszállt a kormányszervóm. Nosza, be egy márkaszervízbe, mondták, hogy kb 145000 Ft-nyi pénzért kicserélik a generátort, merthogy ez típushibája az Omegának. Na, mondok, akkor telcsi haza: "hülyeség, ennek a típusnak mechanikous olajpumpája van, biztos a kormányszervo pumpa adta be a kulcsot, guruljak haza, majd itthon kicseréljük a feléb?l. Nosza, haza - mint a raj-Gaz, olyan kormány-érzéssel -, aztán be a Schillerékhez: ajánlat 85.000.... Akkor inkább felújítás: 1 hét és 35 rugó kiadása után beülve SOKK: ugyanaz a szar kormány.... Szóval, kb 1 hónapig hordtam szerel?t?l szerel?ig, amíg végül véletlenül rá nem jöttem - ÉN -, hogy a sebességfügg? kormányzást segít? szelep az els? szivargyújtó biztijével van védve, ami kiment amikor a kisfiam kihúzta bel?le a h?t?láda kábelét. Egy 30A-os bizti be, lám a szervó, mint régen....
Imádom ezt a kocsit egyébként, nagy, kényelmes, csendes, motorja iszonyú er?s, ugyanakkor takarékos. Tipikus Opel módjára azért itt-ott pörsenések vannak rajta, de nem vészes a dolog. M ost toronycsapágy-csere lesz id?szer?, de hát a magyar útviszonyok ismeretében ez nem csoda.

Hibalista

- toronycsapágyak

Ide hordtam szervizbe

Opel Schiller, Váci út;

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

4 Kerék Bt
Zugló, Zászlós út

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Omega A Caravan Következő autója? AUDI A6 2.5 TDI Quattro
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)