Száguldó koncertterem
Szöveges ítélet
Nagyon a szívemhez n?tt,bár én opelmániás vagyok.Még nem maradtam vele az út szélén,csak tankolni,olajat kell cserélni.
Természetesen a kopó alkatrészeket id?nként cserélni kell,de 9 évesen vettem akkor ugye olaj,ékszíj,vezérm?szíj,gyertyacsere volt.Most 4 év után kellett a többi említett alkatrészt cserélni. Többnyire egyedül járok vele szeretem amikor rázza a farát,de családostul sem túl lomha.Télen azért a csomagtartóba nem árt egy kis nehezék,ezen a télen sem csúsztam meg egyszer sem,pedig terelgettem az M7,és a 8-as úton rendesen.A kasztnit azt sajnos elkapta az opelbetegség:küszöbvég,hátsósárvéd?ívek de ez a korral jár.Maga a tökély amikor az mp3 lejátszóból a 8 hangszórón keresztül dübörög a zene vezetés közben.
Hibalista
- kormányszervo:40000,komplett féktárcsa,betétcsere:53000
- gyertyakábelcsere mind:10000, kuplungkinyomócsapágy csere:12000,kerékcsapágy csere:10000 ezek tartalmazzák a munkadíjat is forintban:)
Ide hordtam szervizbe
Brückler autójavitó Szfvár.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 139000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Rekord 2.0 S | Következő autója? | C Omega,vagy C Vectra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
