Egy igazi hulladék
Szöveges ítélet
Kb 1 éve sikerült hozzájutni ehhez a hulladékhoz. Eleinte örültem neki, milyen szép nagy és milyen jol elfér benne a család. Féltem töle, mert opel és sosem volt szivem csücske ez a tipus. Rövid idön belül a félelmem beigazolodott.
Kezdödött azzal, hogy egyik naprol a másikra rendkivül rohamosan fogyott belöle a gáz, a megtett km-hez képest. Aztán kiderült, hogy a teljes gázrendszert fel kellett ujitani. Szerencsés vagyok, mert olyan ismeretségi körben mozgok, hogy rendkivül olcson hozzájutottam a vadi új alkatrészekhez(reduktor felujito készlet, 2db biztonsági szelep, gázszürö, 1 db emulátor) Ezrek az alkatrészek bárhogy számolom 100 ft fölött lennének. Na nem baj, végre kocsikázhatunk. De a légkondit meg kéne csinálni. Elvittem hát, hogy nézzék meg. Megnyugtattak, hogy 70-80 ezerért meg lehet javitani. Lelombozodtam. Alighogy kezdtem kiheverni ezt a hirt, jött a müszakira felkészités, ami teljes mértékben kikészitett. Az auto mechanikus részei tökéletesen üzemelnek. Viszont zöldkártyát nem tudtak rajta csinálni, csak a lambdaszonda cseréjével. Innentöl kezdve tuti pénznyelövé vált. Állando elektromos meghibásodások, alapjárat vagy van vagy nincs, változo. Az auto biztonsági központját teljesen ki kellett iktatni és a hibakod kiolvasások is már egy kisebb vagyonnál járnak annak ellenére, hogy sokan azt se tudták megmondani hogy az adott hibakod mit jelent. Most ott tartok, hogy nem vagyok hajlnado elvinni senkihez, hanem megprobálom én magam helyreállitani. Pillanatnyilag üzemképes, de nem tudja meg senki mi adatmennyiséget kellett felhalmoznom hogy hozzá tudjak nyulni. A leg siralmasabb az egészben, hogy ezért a pénzért már egy megbizhato autot is vehettem volna. (Közel 1 milla) Azért van egy-két pozitivum is ebben az autoban: az automata válto ellenére elég dinamikus, biztonságos a méreteiböl adodoan, és kényelmesnek is mondhato,bár valamiért nem érzem benne azt amit egy ekkora autotol elvárok.
Hibalista
- Semmi nem üzemel rendesen, ami kapcsolatos az elektronikával! Lambda szonda, alapjárati szervo motor, központi-zár távvezérlö, immobiliser, az auto biztonsági központja, az elektromos ablakok nem mindig nyílnak, a légkondi rossz, gyári rádioja kifüstölt, fütés gyenge.
Ide hordtam szervizbe
A legkülönbözöbb helyekre vittem, mert benzin-gáz üzemü. A márkaszervíz nem vállalta, mert benne van a gáz. A zöldkártyás nem tudott vele mit kezdeni, csak össze-vissza kötözgetett mindent. Az a meglátásom, hogy akinek benzin-gázos autoja van nagyon gondolja meg, hogy milyen tipust vásárol, mivel ez amugy is kényes.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 626 GLX 2.0 12V | Következő autója? | Alfa Romeo 164, 166 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
