Biztonságos, kisfogyasztású családi autó
Szöveges ítélet
A pozitiv tulajdonságok: Megbizhato, biztonságos auto még akár 180-al is. Ebbe nyugottan be merem ültetni a családom nem kell attol félnem hogy a gyerekek a hátso lökháriton ülnek! A fék csodálatos nem kell taposni elég rátenni a lában és megáll, de elött tükörbe kell nézni mert egy kissebb féknél is már egy stift nem tud megállni. Motor kivállo (BMW) 1500kg önsulyt repiti. Ha taposom, márpedig nem vagyok lassu soför, a fogyasztása város 10l. autopályán 140-nél 8l. klimával. Válto preciz, pontos nagyon jol szinkronizált. Futomü szinte minden uthibát elnyel, kényelmes, ugy ringat mint egy hajo. Beltér tágas, kényelmes fotel elöl, hátul mint egy ágy. Hátso üléstámla lehajtásával bedobok egy 3x7 létrát ami 220cm. magas, és lecsukom a csomagtartot! A csomi megtölthetettlen, a mélyládát nem kell kivenni egy nagy bevásárlásnál. Rengetek pozitiv tulajdonsága van még amit itt nem szeretnék tovább részletezni.
Rossz tulajdonság: Városban mint egy partra vetett bálna, a hosszu sebv. fokozatok miatt sokat kell váltogatni (igaz nem városi auto). Ezzel ki is fogytak a negativok.
Exták: El. ablakok el-hátul, reteszelös központi zár,GSM riaszto, inditásgátlo, kétzonás manuális klima, két lufi, szervi fék- kormány, gyári beépitett telefon, hifi, el füthetö tükrök, stb. Hátsokerék hajtás télen kicsit kellemetlen de jo gumival, tapasztalattal könnyen kezelhetö viszont azt sem tudom mi az a félfengely. Gyorsulás emiatt elég jo nem áll egyhelyben mint az elsökerék hajtásu. Fényezés gyári, a motorháztetön kavicsfelverödés nyomai de legalább látszik hogy nem egy összetákolt totálkáros auto. Rozsdafolt a két hátso ajto belsö sarkánál és ennyi. Ezeket még anyagbol készitették nem 3 évre mint a japán autokat. Ha véletlenül elromlik valami akkor drága az alkatrész viszont sokkal tartosabb is. Vezérmü lánccsere igaz 110e.ft. de 200e.km-ig birja, ugyan igy az adagolo. A szerviz idején Suzukiztam mondhatom alig vártam hogy kész legyen az autom. Itt üzenném a Suzukisoknak hogy ne irjanak olyat az itéletükben hogy kielöztem/kerülgettem/elmentem mellette/legyorsultam egy BMW-t, Mercit, esetleg Omegát mert ezzel teszik magukat nevetségessé, és ezért nem is veszik semmibe öket az uton. Én sem szeretem aki igy el van szálva az "autojátol" de engem nem elöznek meg az biztos. Sajnálom azokat akik ilyen "autokat" vesznek és nemcsak a saját de családjuk életét is veszélyeztetik azzal "hogy majd én megmutatom milyen jo az autom" stilusban vezetnek.
Hibalista
- Elsö futomü stab. gömbfej 7e.ft.
- Elsö lengéscsillapito 30e.Ft
- Adagolo 130e.ft.
- Vezérmülánc csere 110e.ft.
Ide hordtam szervizbe
Bosch szerviz Pesti utnál
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Adagolos Bp. Maros u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | regatta, audi 100,200, suzuki, escort, tranzit | Következő autója? | Megtartom ilyen jo autot nem szabad eladni! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
