A megbízhatatlanság világbajnoka
Szöveges ítélet
Jó tulajdonság a mérete, mivel nem kis darab. Rossz tulajdonsága minden többi. Ez az autó volt a harmadik opelom (kadett, és vectra után) a számomra a legújabb és legmegkíméltebb és a legócskább. Ennek az autónak köszönhetem, hogy az Opel szót kitöröltem az életemb?l. Csak azért írom le a véleményemet, hogy mások ne szívjanak egy ilyen szar autóval.
Hibalista
- ami létezik az ezen az autón el is romlik !!! A baj egy erdélyi túra során jelentkezett (persze Opel szervíz ott nincs) egyszer?en kifújt a kipufogó tömítés. Javítás során az egyik csavar beletört a hengerfejbe. Máris meg kellett bontani a motort, új hengerfejtömítés. A kipufogó öntvény leöml? el volt deformálva, ezért fújt ki. gépm?hely, felköszörülés, új tömítés és kész.Ezután egyszer csak megsz?nt az alapjárat. iros lámpánál ez elég kellemetlen. A szervíz csak a sötétben tapogat, a komputeres hibakiolvasás egy nagy szar! nem ér az semmit ! El?ször megvetették velem a légtömegmér?t 28 ezerért, a hiba maradt. Utána jött az alapjárati motor csere 40-ért, persze minden gyári. Egy év után újra jött a hiba. Persze ha már szét van döntve a gép, a szerel? szerint a vezérm?szíj feszít? görg? kopott, csere. Hátul a difib?l folyik az olaj 45 ezernél, ez ugye egy opelnél természetes, szimering csere. Hátsó gumik félrekoptak, csere. Generátor (francia gyártmány !) egyik napról a másikra beadta a kulcsot, persze az autó elektromos energia nélkül megáll az úton ugye ? - úgy kellett szégyenszemre hazavontatni. Új generátor 120, felújítás 50. A szerel? vígasztalt, hogy a következ? az önindító lesz, mert az is francia. Az igaz, hogy minden indítás el?tt egy csattanás után indított, de az eladásig kihúzta. Külföldi családi kiránduláson a digit klíma nem indult be, persze bazi meleg volt. Izzadva, a családom buzdítására megtaláltam a kiment biztit. Persze a rádiót is újra kellett kódolni, de a kódja otthon maradt. Akksi csere - a jó ,min?ség? és drága zárt kivitel? akksi 1 hónap mulva savat okádott a motortérbe és mindent összemart. Nehéz volt bebizonyítanom, hogy most nem az autóm a szar, hanem az akksi. Az üzlet bevette átvizsgálásra az akksit, de nem akart adni azonnal másikat. Addig álljon az autóm a bolt el?tt ? Ez meggy?zte ?ket, csere volt. Komputer nagy kijelz? fele elsötétült, nem látszik rajta semmi. Nem volt kedvem újat venni, így maradt. A kopó alkatrészek cseréje ugye nem hiba, csak túl gyorsan kopik minden. Ezek után betelt az opel pohár, nehezen de eladtam !
- Az ECOTEC motor egy nulla !
Ide hordtam szervizbe
Opel Süveges dunaújváros
hozzá nem ért? ipari tanuló szerel?gárda
mindenkit levesznek ahogy csak lehet
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | vectra | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
