A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Mokka (2012)

Mokka MokkaX 1.4 AWD automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak ezt ne,legalábbis így ne!

Szöveges ítélet

Úgy hozta az élet, hogy hat hónapig ezzel az autóval"áldott meg"a sors,bár ne tette volna! Mint minden népítélet ez is erősen szubjektív lesz,cserébe kezdem az autó jó tulajdonságaival:
Meglepően ügyesen mozog küszöbig érő sáros emelkedőn és nagyobb hóban is,pedig a 4x4 hajtás sokszor érezhetően későn kapcsol.
A formája szerethető,bár inkább divatos, mint praktikus.
A LED lámpa valóban növeli a menetbiztonságot éjszaka.
Szép színekben kapható.
A magas üléspozíció segít átlátni a forgalmat és nagy kerekek ellenére is fürge és fordulékony,városban is jól manőverezhető.
A kormányfűtés nagyon kellemes.
A belső kidolgozás a gyártóhoz képest jónak nevezhető.
Az egyenesfutása aránylag jó,de kanyarban néha bizonytalan, ahogy nagyobb sebességnél is.

Most jöjjön,hogy miért nem szabad ezt az autót-legalábbis ebben a konfigurációban megvenni:
Az első 5 ezer km átlagfogyasztása 14 liter(!) volt!
Közelítve a 8 ezer kilométerhez javult,már alig 11 liter feletti:(
A 152 lóerős,1.4 turbó benzin motor lehet,hogy jó,de a hozzá kapcsolt 6 fokozatú automata váltó megöli a teljesítményét és extrém fogyasztást eredményez.Mindezt úgy,hogy az autó kb 70%-ban elővárosi/országúti használatban, a fennmaradt kilométereket pedig kb fele-fele arányban budapesti belvárosban és autópályán(betartva a sebességhatárokat) futja.
Ennyire gyilkos és elbaxot automata váltót még soha nem tapasztaltam egy autóban sem,pedig elég jelentős az összehasonlítási alap.
Indokolatlanul pörgeti a motort,ami rettenetesen bántó hangon üvölt, ha bemelegedett minimális javulás tapasztalható.
GYALÁZAT ÉS BORZALOM!

Az ülések már 30 perc vezetés után iszonyatosan kényelmetlenek! Az ülőlap rövid,gerinctámasz nincs, a vezetőülés oldaláról lehajtható kartámasz pedig keskeny és nem állítható, cserébe kényelmetlen.

A navi aránylag ügyes és szép a grafikája, a tolatókamera azonban gagyi. Hamar koszolódik és este alig, esőben pedig egyáltalán nem használható és késve jelenik meg a képe a monitoron.
A parkolóradarok túl érzékenyek és igen ostoba megoldás, hogy a belvárosban araszolva,de még megállva is (még a start/stop által leállított motornál is) folyamatosan sípolnak.Szerencsére ki lehet kapcsolni,ahogy a start/stop rendszert is,ami szintén igen primitív és nagyokat ránt.

A divatos forma miatt a kilátás korlátozott és a csomagtartó is meglepően kicsi.
A magas oldalfal miatt túlságosan szélérzékeny,kifejezetten ijesztő szeles időben az autópálya tempó.

Sajnos a klíma is elég buta konstrukció, pedig elvileg kétzónás és digitális, a gyakorlatban azonban szinte csak meleg v hideg levegőt tud fújni, nagyon kis átmenettel!

Mindenkit óva intek,hogy ilyen autót vegyen, ha csak nem célja folyamatosan tankolni egy üvöltve rángató kis xargombócot.

Volt szerencsém kipróbálni a dízel motoros verziót,kézi váltóval,szintén 4x4 hajtással. Nos,az egy más világ! Meglepő,de halkabb és kb fele annyi üzemanyaggal beéri, mint a benzines.
Sajnos dízel-automata-4x4 nem létezik Opeléknél,ahogy sok más gyártónál sem ebben a kategóriában.

Hibalista

- A gyári visszahívás a rádió szoftverének újratelepítése miatt történt,azóta rendetlenkedik a bluetooth, vihetem vissza a szervizbe.

Ide hordtam szervizbe

Opel Interat BudakesziProfi és kedves csapat, jó szívvel ajánlom őket!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A4 2016 Következő autója? Éppen ezen gondolkozok...
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Mokka 2012 (2013)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)